CITARASA RINDUAN

Tuesday, March 27, 2012

Sambal Sardine

Nak tayang jugak!!

Sambal sardine…


Lawan lempeng kosong….
Tadi, layan tomyam sardine CMG. Korang klik sini untuk lauk CMG hari ini punya....Aku terliur sama, mujur dah makan… maklumlah, kalau dengan family En Zalie, menu ini tak boleh masuk rumah.. hehehheh


PS: sarapan sabtu lepas semasa dikampung tercinta… suka masak bila ada tukang makan.. hehehe

15 ulasan:

aDisH.sHidA said...

erm,mungkin minggu nie minggu sardin kan kak ayu..shda smlm wat sandiwch sardih...

waaaaaah nak bhun grg tu skit..ada lagi x

azam said...

huiuh...sedap....

nak buat macam tak berapa pandai je

Huda said...

memang terbaik la kalau makan dengan lempeng kan ayu..hehe

Kakzakie said...

Zalie ada makan kat CR tak Ayu? Tak teringin ke bila nampak lauk-pauk macam-macam. Kalau kakak tak boleh tahan.

ieda said...

uishh terbaik nie dik
kecur liuq akak
tgk lawan ngan sardine tuu
kalau akak selalu lawan ngan kari ikan @ daging ! .. perghhhhhhhh ;))

kakcik said...

Perghhhh... lempeng cecah sambal sardin - terbaik! :)

Mas said...

ayu...mas pun suka sambal sardin..
sedapppppkan...

Sari Yusa Ibrahim said...

samalah dgn akak, bila ER takde baru leh keluar menu ni.. huhu

kakchik@ella said...

KC pagi tadi pun buat sardin.

Pok Amai-Amai said...

Erk? Sy tak bape nak terliur bab tomyam sardin tu. Tp bab sambal sardin....adeh! Sy dah berangan nak masak mlm nie...

Daddy Ziyyad said...

sambal sardin makan dgn lempeng/jemput2, memang best!

mamaijat said...

....salam AYU.....
nak tau,kalau kat umah mamaijat masak sardin ni....kena masak nasi xtra...
lelebih cos sardin ni umpama pembuka selera...

Acik Erna said...

assalam ayu.sedapnya lempeng..kalau ada kelapa lagi best tukan..makan dengan sambal memang ngam

Oh Oeya said...

Lempeng favorite Oeya ;-)

Fatin Mraz said...

sambal sardin mmg sodap.. mesti ada menu nih kat umah..