CITARASA RINDUAN

Wednesday, March 21, 2012

Wordless Wednesday (Part 29) Nama apa bunga itu?



PS: cer…cer.. cuba teka, nama apakah bunga2 itu? Hadiah? Siapa yang datang CR aku belanjer.. 

18 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Bunga belalang agaknya... sbb bentuk dia mcm belalang hijau kat rumput2 rumah akak je ni. :D

Gee® said...

pokok asam batu kot...

Acik Erna said...

tak mau teka..tapi kalau datang CR nak ayu belanja jugak..boleh gitu? he he

~~zAnAfAhMi~~ said...

kalau bunga, mmg zana blur...

Kakzakie said...

Bab bunga kena tanya GBlah Ayu... mesti dia boleh jawab:)

Pok Amai-Amai said...

Bunga ape tu? Spesis orkid ke?

mas saari said...

kalau tak tahu boleh belanja tak?? heheheeee

azam said...

bunga ape ni ye...dulu banyak kat kampung saya ni...

Batang dia berbentuk zig zag macam keris....adoiii...lupalah pulak

dalam bunga banyak cecair manis, selalu hisap masa kecik² dulu
Nama bunga tak ingat la pulak

Bunga pokok lipan kot

azam said...

rasanya lah, tak pun penawar lipan...camtu lah

Sunah Sakura said...

macam orked la

miloais milo said...

iols memang fail bab nama2 bunga ni,....

LinRosly said...

Assalamualaikum Ayu...

Kak Lin x pandai nak meneka ni...agak2 jerlah....Bunga Keladi kot...hihihihihi


Salam rindu dari Kak Lin

norhidana said...

kt umah nenek dana ada bunge nih tp tak ingtlah nama dia... banyak beno bunge yg nama nyer pelik2 heheheh

Nur Hawa Mohd Zin said...

bunga unik namanye..hehe

rosmina samin said...

Erm..... Hihihi :)

Alin Marlini said...

macam penah lihat..

Cik Ecah said...

ecah xtau...
tp suker bunga heheheh :D

sahromnasrudin said...

selalu tgk kat tanah perkuburan..bunga kemboja merah kan hihihhhh