Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, March 1, 2012

Semakin ramai blogger yang dah tak aktif..


Jujur ku katakan.. semakin ramai blogger yang ku kenali sudah kian menjauhi diri dari dunia blogging… bukan mereka sahaja yang melakukan, malahan aku juga tidak seaktif dahulu..

Masa awal2 berblog, 5-7 entry pasti akan terlayar di blog citarasa rinduan..
Namun, sekarang sudah jauh berbeza.. upate blog lewat malam atau awal pagi.. kalau korang nampak ada entry tengahari tu.. mungkin kebetulan, aku berada dirumah…

Apapun yang berlaku, sebagai blogger.. aku sentiasa mendoakan yang baik2 buat blogger2 disana.. sekiranya aku tidak singgah ke blog kalian, bukan bermaksud aku lupakan korang, tapi… faham2 sahaja situasi ayu bergelar perniaga kedai makan…



PS: tayang kad tanda yang dibeli anakku buat diriku, katanya Ibu,, suka membaca… umai hadiahkan buat ibu, oh.. indahnya rasa… terima kasih Umai…

~~buku Bicara Hati.. novel lama… tapi kenapa aku suka membaca berulang2.. mungkin aku suka novel cinta yang berkisar pada kekeluargaa.~~

31 ulasan:

cintailmu89 said...

sy aktif je..akak yg tak dtg lawat dah =(

Unknown said...

iz--
memang kak tak BW skrang.. sibuk dengan hal2 lebih utama.. dah rancang nak bersara jer nie...
maaf ya dik

adam said...

sabar yer kak... saya pun baru ni 3, 4 bulan jugak stop.. alhamdulillah dalam 2 hari start balik visitor stabil 2k.. Harap lepas ni makin naik...

Acik Erna said...

assalam ayu..mungkin ramai yang dah makin sibuk..ataupun kekurangan idea untuk menulis

NadiRah said...

hihih..
angry bird..
btw,nad baru je beli novel kelat2 syg dengan 7 hari mencintaimu..
^^

Unknown said...

adam--
2k?
wah.. tahniah... kak satu hari 200 pun dah okey.. hehhehe

acik erna--
waalaikumusalam.
agaknya lah acik.....
ayu nie dh rasa ada perasaan nak BERSARA jer

Unknown said...

nad--
hahhhhhhhhhh..
nak pinjam.. hhaahhah

Dinas Aldi said...

Blogging hanya aktiviti sampingan, ada perkara yg lebih penting, kita dulukan, betul tak :)

Hafizin Jamil said...

hehe..diorang busy kot..

Unknown said...

dinas--
yes bebey.....
ayu setuju

Hafizin--
macam kak ayu juga.. heheh

sekadar satu coretan said...

Tak pe la..buat mana yg penting dulu..nnt bile free baru la bukak blog... Sama la jugak kadang2 jer rajinnye...

Cik Pulau said...

saya pun dah tak aktif,,,huhuhu..

akak.. bicara hati.. bestnyaaaa...

CikguAreefNaim said...

salam,

alhamdulillah, masih mampu bertahan, w/pun tenggelam timbul, hehehe...

n tetap setia berkunjung ke sini w/pun tanpa jejak, hehehe...

ISZA said...

saya ada je ayu..
saje je wat2 xde..

Mysara Ab Rahman said...

biasa la kak klu time busy kn..mana nk sempat..
tp tak aktif tak bermana tak blogging kan..hee

Unknown said...

assalam ayu, salam rindu..maaflah nieza pun lama tak singgah sini sejak cuti blogging hari tu.ni pun tak taula berapa lama dapat aktif blk.kekadang mcm tu la kan kalau ada hal atau urusan yg lebih penting kita terpaksa juga dahulukan..bila keadaan dah kembali ok baru boleh sambung blk.tapi ingatan mesta etap berkekalan..insyaAllah..:)

suka tajuk novel tu mcm dlm drama bicara hati ke ceternya tu ayu?suka juga tgk drama tu sekrng ni.

Ardini Humaira said...

dni lak jadi silent reader kat semua blog dni folow... hehehe... sebab online guna henpon je.. nak ngomen jenuh... laptop tak on sangat. malas sejak2 preggy ni ;p

Liza @ Adzriel AB said...

apa nak buatkan ayu, ada tugas lain yg lebih penting. kak liza ni suka mengomel dlm blog, tapi hal anak2, hal2 rumah & kerja kadang menghadkan masa yg ada. itu pun nasib juga kerja sendiri, kalau full time ofis tu lagilah kalut. anak dah 5, bukan ada maid pun & ada anak kecik lagi yg punyalah aktif, asyik mengemas aje ye.. he..he..

mamaijat said...

.....salam ayu.....
uuurrrmmm...
mamaijat bergantung pada masa dan kesihatan....
kekadang sempat BW ajer...

ErnieFaizal Siti said...

biasa la tu..saya ni pun gigih gigihkan diri jugak..kalau ikutkan hati nak baca je tapi taknak buat entri :)

Dr K said...

menulis blog ni, pada saya ada pasang surutnya, lain lah kalau mmg nak cari pendapatan dgn blog. pada saya, biar kita up date sedikit2..jgn terus lama tak up date

wunny said...

bicara hati!!! suke jgk bace bnyk2 kali. heee:)

teratai said...

kak pun gitu.Update post pun yg ada kaitan dgn kerja...kerja kursus utk pelajar PMR! sibuk sangat2 bila sekolah dah buka!

bujal X said...

Keh keh.. Saya terasa..

..::..aRe-Na..::.. said...

samala kita kn..kekdg rajin ada lah yang terisi...klu x de tuh bsawang la kejap kn hehehe...x pe janji jualan kat kedai tuh lagik masyukkk kan hehehe

eelobor said...

ingatkan ko cakap kat aku tadi.... huhuhu

Sunah Sakura said...

sama la kak..kalo ada mood berblog tu, kadang2 sampai 3-4 jugak entri..kalo takde, takde langsung lah..ikut kelapangan dan mood je skang ni...

Maya Mayana said...

tkpelah kak...kita tulis ikut suka kita..kalau ada yg kAta traffik,seo tu ntah apa2 lah tu penting..biarlah dia, esok kat akhirat munkar nankir tk tanya semua tu...

ada yg lg pnting drpd tu..biarlah kita pentingkan yg lebih utama :)

dwatyKNY said...

Saya still aktif tp tak seaktif dulu.. Lumrah la tu kak.

mas saari said...

saya aktif jugaklah tapi satu hari memang tak banyak entri, 2-3 entri je!

eiela said...

saya pun sama la kak, dah tak berapa nak aktif dah.