CITARASA RINDUAN

Thursday, March 29, 2012

Banyak Harta tak guna sebaiknya tak kemana..


Harta yang dikumpul walau sedikit….


Kalau pandai guna,pandai uruskan sebaiknya.. insyallah.. akan bertambah dari hari kehari…


PS: moralnya..buat diri sendiri dan sahabat ku..banyak manapun harta kamu, kalau tidak digunakan sebaiknya.. pasti habis begitu sahaja…

(gambar tiada kena mengena dengan entry, aku baru kumpul wang syiling baru.. sikit kan?)


12 ulasan:

anyss said...

Assalamualaikum,
Saya ada tabung...setahun sekali je bukak untuk kosongkan. Byk lagi tu blm penuh....leh la kalau nak derma hu huhu

jemarisuri said...

sy pun sama tengah kumpul duit baru..hehe..

takpe ayu lama2 nti jadi bukit...hihi

Mat Gebu said...

Setuju sangat....harta kita cari utk diguna sebaik mungkin....

azieazah said...

Banyak duit tapi kalu takda ilmu menguruskannya, memang bleh bankrap.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Yg penting berkat...

mas saari said...

betul tu ayu.. semuanya harta dunia!

eelobor said...

hehehe,....banyak harta ko. meh derma sinim sket

Acik Erna said...

assalam ayu..syilling baru ni ringan sikit rasanya kan.

Huda said...

betul ayu! setuju!

ariana said...

asmkm. syiling baru ringan sikit mcm syiling Indonesia..:)
Kalau kita bijak, rezeki yg sedikit boleh menjadi banyak kan..:)

ieda said...

setuju dik
bila harta yg ada di derma2kan
insyaallah dia akan kembali kepada kita .. ;)

..::..aRe-Na..::.. said...

setuju2....hehehe!!!