CITARASA RINDUAN

Thursday, March 1, 2012

Entry semalam auto post (Maafkan aku)


Assalamualaikum, salam pagi khamis sahabatku dialam maya…

Inilah lumrah kehidupanku, asyik sibuk dengan urusan sendiri, bak kata sahabat blogger yang ku kenali.. utamakan yang penting dahulu… ia!! Itulah yang kulakukan sekarang, berblog memang indah.. namun keterbatasan aku untuk melayari internet, membantutkan segalanya

Oleh kerana itu, semalam… kesemua entry wordless Wednesday adalah entry auto post…terharu kerana.. sahabat sedia ada memberi komen, secara tidak langsung ada yang memberi soalan kepadaku.
Buat sahabat yang baru mengenaliku dialam maya, hampir 10 tahun aku melayari bahtera rumahtangga…. Maksudnya aku sudah berkeluarga, manakala WW adalah gambar perkahwinan sepupuku yang ku kongsikan buat sahabat semua…

Masih ada soalan yang belum aku jawab.. memandangkan sekarang ku perlu bergegas berniaga, sebagai perniaga kedai makanan masaku banyak dihabiskan untuk mencari sesuap nasi… tanpa kemudahan internet.. mungkin kalau ada.. sudah tentu makanan yang dimasak entah apa jadinya.. hahahhaha… hangus, mentah?



PS: tayang makanan malam semalam, destinasi di Malay Steamboat Kulaijaya, ikutkan dah lama tak makan malam demi menjaga kesihatan… namun, ibu mertua minta kami makan bersama sebab adik ipar pulang.. perut sendat.. pagi ini dah buat hal.. aduhhhhhh..


13 ulasan:

al-lavendari said...

biasa juga saya dengar peniaga restoran suka makan kat tempat lain .. mungkin jemu dgn masakan sendiri. kan ?

Huda said...

steamboat..sedapp..

Sari Yusa Ibrahim said...

tak gi gi lagi Malay Steamboat tu..

norhidana said...

alamak gmbar selepas je heheheh

Kella said...

kak ayu..tadi adik kat johor koll.. dah nak abis belajar dah dia..
inysaAllah..kalau ke sana.. nak jumpa sangat dengan kak ayu tau! =D

Pok Amai-Amai said...

Alahai! Sedapnya steamboat!! Dah lame tak mkn.

eelobor said...

bila dah tak sibuk... singgah blog aku yer...

Daddylicious said...

tak minat sangat tapi 'org tu' mmg hantu dgn steamboat ni...hehe

anyss said...

Assalamualaikum,
Nasib baik letak gambar "selepas", kalau sebelum...sah melelh ayaQ lioQ

Alin Marlini said...

hehehehe..biasalah Ayu...tokey kedai kenalah masak sedap2..kalau layan intenet nanti hangus plak ikan dikuali..

mamaijat said...

...ha ha ha...sekali sekala....
mamaijat pun pun terkadang terlanggar pantang juga....mana tahan....
pas tu makanlah UBAT..kan dik...
he he he..

munna said...

munna pun kebanyakannya entry auto-publish je ayu.... klu kat office mmg tak sempat nak update.... mlm2 lah selalunya draft dan buat auto publish siap2

mama maman aka yana said...

ayu... ari nih mama lak yg berjangkit penyakit ayu.. cuma tak la buat auto publish... lewat je.. jadi la kannn... janji kuar satu entry kannn..:)