CITARASA RINDUAN

Tuesday, March 27, 2012

1 Tahun berlalu?


Baru balik dari belanja bahan2 untuk kenduri doa selamat…




Pejam celik, pejam celik sudah setahun pemergian allahyarham Hamis B Abu (ayah mertuaku)… hingga saat ini, tak pernah hilang ingatanku padanya, mungkin aku satunya menantu… sebab itu aku paling rapat dengan arwah berbanding suamiku…

PS: 31 march 2012 kenduri akan dibuat, pada jam 2 setengah petang… al fatihah atas allahyarham Hamis b Abu.

!!selingan.. esok ke HSI, temankan en zalie bertemu dengan doctor pakar Medical.. result darahnya 2 minggu lepas, moga yang baik2 buat suamiku..amin!!


27 ulasan:

eelobor said...

cepatnyer masa berlalu kan?

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
sangat2.... tak sedar, rasanya seperti br semalam disisi Arwah

azieazah said...

Aminnnn... moga segalanya lancar dan baik-baik sahaja.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Mcm baru semalam je Kak Sam ucapkan takziah atas kematian arwah FIL Ayu.. dah setahun rupanya? (sambil buat muka terperanjat).

Acik Erna said...

assalam ayu..alfatihah buat arwah..

Mat Gebu said...

Al-fatihah....Dan moga dipermudahkan segalanya...

ieda said...

alfatihah buat arwah, semoga arwah tenang disana, doa anak2 solehahnitu perlu utk dia kan ayu :-)

ps : persoalan ayu dah akak jwb tau, insyaallah dihrp jembantu :-)

teratai said...

Al-Fatihah buat arwah ayah mertua...

semoga keputusan baik2 utk En Zalie...insyaAllah

..::..aRe-Na..::.. said...

al-fatihah,tuk ayah mertua...
smg arwah ditempatkn dikalangan
org2 yang beriman..amin...

lieynanilaz said...

al-fatihah untuk arwah mertua...

jemarisuri said...

kadang2 kita tidak sedar cepatnya masa berlalu dan org tersyg meninggalkan kita...

al fatihah buat ayah mentua ayu...

mas saari said...

cptkan masa berlalu.. pemergiaan orang tersayang tu walaupun dah lama tapi tetap rasa baru semalam ia berlaku kan?

al-fatihah utk ayah mertua ayu..

gadisBunga said...

walau arwah dah tiada, tapi dia tetap kekal dalam ingatan kan?

Deru Ombak said...

Al-fatihah buat arwah...

Oh Oeya said...

Al-fatihah utk Allahyarham..

Pada tarikh yang sama, di kampung Oeya ada kenduri juga.. bezanya kenduri doa selamat untuk Abah yang akan menunaikan Umrah :-)

Kella said...

alfatihah...
dah setahun ya kak.. pejam celik..
dan setahun berlalu.. masa tu kita pun turut sama pilu mendengar berita tersebut..

norhidana said...

al fatihah utk arwah ayah mertua akak... semoga rohnya dicucuri rahmat di sana

rasa mcm baru lg ye kak... cptnya masa berlalu.... semoga majls berjalan lancar...

miloais milo said...

Al-Fatihah

Sari Yusa Ibrahim said...

Al-Fatihah, Ayu baik2 jalan ya..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

al-fatihah buat ayh mertua ayu.


sy pon mcm dh lama x dtg sini..bnyk cerita ayu yg tertinggal..


moga semuanya baik-baik aje ye ayu :)

Pok Amai-Amai said...

Ayu, tgk bhn2 bt kenduri tu....arghh! Tiba2 sy jdk letih. Hahahah!

Syue Mustafa said...

Al-fatihah buat arwah.

Fadzmie Mohamad said...

Al-Fatihah untuk arwah.

Munnafendy said...

Al Fatihah utk arwah..

sy perasan kalau pucuk ubi jual kat pasar tu kebanyakannya daun ubi yg dah keras2...pucuknya ada la sejemput je..

Fatin Mraz said...

semoga berjalan lancar~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

al-fatihah..setahun dah berlalu .

munna said...

sekejap je masa berlalu...Al-Fatihah buat arwah