CITARASA RINDUAN

Monday, July 16, 2012

4 Hari lagi


Assalamualaikum sahabatku... Salam 26 Syaaban. Moga yang baik-baik buat kalian semua.... Moga diberikan kesihatan yang memuaskan menjelang bulan ramadhan... Moga ibadat yang bakal dilakukan dapat dibuat dengan sebaiknya. Insyallah

Buat diri ini.. Insyallah akan berlakukanya sesuatu dln kehidupanku.. Moga tertunai harapan yang selama ini kami sekeluarga hajati.. Amin


Buat peminat makanan kampung.. Jangan lepaskan peluang untuk merasai air tangan daku di CR. Hanya tinggal 4hari lagi CR dapat beroperadi sebelum munculnya ramadhan.

Kerana pada bulan ramadhan. CR tidak akan beroperasi kecuali menjual lauk pauk berbuka dipetang hari dari jam 4-7petang. Insyallah...

Lokasi seperti tahun sebelumnya di hadapsn BSN F sg Sayong. Kulai. Johor...



17 ulasan:

Rai said...

selamat menyambut ramadhan ayu.. kalau ada kesempatan nak juga ke gerai jualan ayu masa bulan puasa nanti..tak tau bila nak balik johor nya..

Citarasa Rinduan said...

Rai....
Singgah ya nanti. Selain lauk pauk. Ayam goreng panas dan nasi ambeng turut dijual

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

salute sgt ngan ayu sbb sgt cekap masak byk2 mcm ni.. moga ramadhan nnt rezeki ayu lebih melimpah ruah lagi ye... slmt menyambut ramadhan..

Zurina Hj.Zainal said...

kalaulah dekat...dh lama saya terjah restoran akak....:)

faraherda. razalan said...

Bile la nak ade jodoh jumpe Ayu ni kan?

=D

Sari Yusa Ibrahim said...

Salam Ramadhan AL-Mubarak, semoga Ramadhan ini membawa 1001 sinar buat Ayu sekeluarga.. Aminnnn..

Mas said...

Salam Ramadhan AL-Mubarak Ayu....

Cik Puan Rara said...

selamat menyambut bulan ramadhan =)

Lynn said...

Seronoknya tengok kawan-kawan maya berniaga..selamat berniaga ye...mesti best kan..

Huda said...

salam ramadhan ye ayu..

kakcik said...

Semoga Allah SWT mempermudahkan segalanya buat kita.

Daddy Ziyyad said...

selamat menyambut Ramadan ya Ayu...

Kesuma Angsana said...

klu dekat2 sini nak juga terjah merasa masakan ayu tu! mesti best n sedap

kakchik@ella said...

oooo .. jual lauk bukak puasa ye. Teringinnya KC nak rasa masakan ayu. Selamat Menyambut Ramadhan ye Ayu. KC doakan agar semua urusan dipermudahkan Allah SWT

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam akak sayang...terlerai rindu dpt dgr suara akak td. dan terlepas hajat hati nk tgk lauk2 sis.selamat berpuasa buat akak sekeluarga.ada rezeki kita pasti jumpa nanti dgn izin Allah

anyss said...

Assalamualaikum,
Waaaaaa kalaulah dekat, memang pelanggan utama ;)

eiela said...

selamat berpuasa kak. mesti best-best lauk tuh kan. semoga rezeki akak sekeluarga melimpah ruah hendaknya.