CITARASA RINDUAN

Monday, July 16, 2012

Lirik lagu ini, ingatkan aku tentang?


Setiap hari ku harapkan
Setengah mati ku korbankan
Apa yang ku lakukan demi kamu...


Selamat petang sahabatku... Lirik lagu diatas yang aku lupa nama penyanyinya...  pendatang dari Indonesia kot.

Yang ku tahu lirik lagu ini tentang pengorbanan seseorang terhadap seseorang... Wah!!! Bila sesekali layan lagu...seakan-akan penulis lirik tujukan lagu ini khas untukku.. Kikikiki

Apapun... Kita sebagai manusia kadangkala ada rasa dan ada jiwa yang menyatukan antara  diri kita dengan sesebuah lagu yang tengah berkumandang di corong2 radio.. Kannnnn

Apapun.. Tabah dan banyakkan bertawakal atas yang DIA telah tetapkan... Peringatan untuk diri sendiri... Sentiasa redha dan berusaha.. Insyallah pasti berjaya

DIA takkan uji kita melebihi kudrat yang ada

19 ulasan:

Acik Erna said...

salam ayu..hari ni kongsi lirik lagu pulak ye..

Citarasa Rinduan said...

Wsalam acikku sayang...
Hehheheh.. Petang2 terlayan lagu pulak....
Harap acik ceria selalu

teratak hati said...

Lagu ape tu..tk prnah dengar kot..hehe..mmg kdang2 ade lagu cam brkaitan kisah hidup kita kn..

Kengkawan said...

betul kak..
xkan diuji melebihi kudrat... suka ayat tu...

Rai said...

alamak..lagu apa ni ayu...sungguh ketinggalan saya ni..hahaha..

jemarisuri said...

layan lagu la plak kan ayu...hihi

Areef Ibn Naim said...

salam,

tulah kak... byk lagu sbnrny mempunyai kaitan dgn hidup kita... kdgkala ia memotivasikan, mengingatkan memori indah dsb...

eiela said...

tak tau lagu nih.

anyss said...

Assalamualaikum,
wani tu budak lepasan SPM, bukan penyanyi indonesia (bangga sbb di aBUKAN penyanyi indonesia tapi suara sedap hu hu hu)

Allah hanya uji setakat yang kita mampu je, sebesar mana ujian itu datang berdasarkan kemampuan kita untuk tanganinya. Jadi, percayalah...kita mampu untuk jalaninya asalkan sabar dan redha ;)

Ardini Humaira said...

betul tu kak.. kadang lagu ada memorinya :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lagu apa sis?wahh nak dgr!!!

Kesuma Angsana said...

betul KA setuju sgt2

Sari Yusa Ibrahim said...

Allah sentiasa bersamamu, adikku Ayu... Semoga yang baik2 sahaja akan mengiringi hidupmu..

Alin Marlini said...

Bait-bait lirik lagu kadangkala ada kena mengena ngan kehidupan kita.

Salam Ramadhan Ayu

Fatin Mraz said...

ada lagu yg menyimpan kenangan...tuan punya bdn jer yg tau...

Fatin Mraz said...

ada lagu yg menyimpan kenangan...tuan punya bdn jer yg tau...

Fatin Mraz said...

ada lagu yg menyimpan kenangan...tuan punya bdn jer yg tau...

nur said...

hi..blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda...

..::..aRe-Na..::.. said...

waa,lirik lagu...
salam ramadhan...