CITARASA RINDUAN

Friday, November 4, 2011

Ulang tahun kelahiranku kembali lagi...


Syukur…. Alhamdullilah….. 4 November 2011,genap usiaku 31 tahun,diberikan peluang untuk bernafas lagi  dimukabumi ini…… salam penghulu hari buat semua..




Ku panjangkan doa kesyukuran pada yang maha esa…  buat suamiku tersayang Mohamad Razali Hamis yang sentiasa disisiku…. Buat ibubapaku yang sentiasa mendoakan kesejahteraan cahaya matanya yang ke 2 ini…

 Buat seluruh ahli keluargaku yang sentiasa dibelakangku, jatuh bangunnya aku atas doa-doa teman dan sahabatku sekelian…

Jua buat kawan-kawan yang mengenali daku Ayu Citarasa Rinduan… buat para blogger yang sudi membaca coretakku dengan kisahku di Citarasa Rinduan, terima kasih teman....

Jua, Terima kasih atas doa dan semangat yang kalian titipkan… ku sangat terharu….






PS: jua selamat hari lahir buat blogger Queenie yang berkongsi tarikh kelahiran bersamaku.. 4.11.11

46 ulasan:

akuzle ayu said...

ahah! kita samalah. nov babies.. happy bday yea? ;-))

Citarasa Rinduan said...

akuzle ayu--
terima kasih ya...
kalau dekat, sure kita potong kek sama2 kekekek..

Nur-nba said...

Salam,
Selamat Hari Lahir Ayu.. Semoga hari2 yg bakal Ayu lalui sentiasa dipermudahkan dan mendapat rahmat Allah hendaknya..

Kak Nur doakan kebahagiaan, kesihatan dan kesejahteraan buat Ayu dan keluarga. Jaga diri ye..

Citarasa Rinduan said...

kak nur--
wasalam..

terharunya ayu dengan doa dan kata2 nasihat kak nur

terima kasih kerana menjadi teman ayu

jeBateja said...

Selamat hari Lahir Kak...semoga sentiasa dilimpahi RAHMAT dari yang ESA....dan....semoga terus HENSEM dengan CITARASA RINDUAN....ahakz

kakcik said...

Selamat hari ulangtahun kelahiran Ayu. Semoga sentiasa ayu, sihat sejahtera, murah rezeki dan gembira bersama keluarga tercinta. Amin. :)

Citarasa Rinduan said...

JEBAT--
ahaksss.. gelak besor dengan komen kamu...
amin....amin..

KaKcik...
terima kasih atas doa kamu kakcik.. sangat terharu......
amin

eelobor said...

selamat hari lahir ayu....

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
terima kasih kawan

cucu umie said...

akak, ayie baru nak gerk blik johor kejap lg.. birthday akk ker hari nie.. semoga dpnjngkan umur dan murah rezeki..insya-Allah semoga semuanya dipermudahkan..

Citarasa Rinduan said...

ayie--
kak doakan semuanya diprmudahkan ya..
hati2 dijalanan...
dik,,,,
thanks atas doa kamu itu

salam aidiladha

Mamamya said...

selamat hari lahir ayu....semoga hari2 yg mendatang akan lebih menceriakan n membahagiakan ayu.....


p/s: selamat hari raya aidiladha dr akak n family... ^_____^

Citarasa Rinduan said...

kak lieya--
terima kasih kak.....
terharunya.................

amin..amin..
salam aidiladha buat kak sklrg

missbby said...

selamat hari lahir ayu..semoga dilimpahi rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik untuk memajukan kedai makan ayu tu..TQ yea sebab singgah kat blog kita..it's ok ayu, bila free je datang, kita faham orang bisnes cam ayu kan sibuk..have a nice day today..:)

Citarasa Rinduan said...

missbby--
terharunya dengan ucapan kamu..
terima kasih teman..
terima kasih memahami.....

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

happy besday ayuu..moga sihat dan bahagia selalu ya :)

Citarasa Rinduan said...

rina--
terima kasih sahabat.....

cinnamon.com said...

selamat hari lahir Ayu,semoga berbahagia selalu hendaknya..tahniah,tak lama lgi sambut orang baru kan..selamat hari raya aidil adha utk ayu juga..happy always..

Dalila Hamid said...

hepy besday... semoga tercapai apa yg dicitakan dan berbhgia selalu... :)

Queenie said...

HEPI BESTDAY ADIKKU SAYANG...
RUPANYA KITA BERKONGSI TARIKH WLP TAHUNNYA BERBEZA HEHE...

(akak muda sikit dari ayu, ayu muda banyak dari akak hahaha)
JOM KITA TINGKATKAN USAHA DAN DOA. MOGA HIDUP TERUS DIBERKATI DAN BERTAMBAH2 AYU DARI HARI KE HARI...KAN?

Sis-Lin said...

Hepi besday Ayu...Allah selamatkan kamu senantiasa...

Sis doakan moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezki dan kekal bahagia hingga ke akhir hayat...A-Minn

#hadiah apa ek malam td, kan mlm jemaat..kekekekeke :p

Mrs Kelly Walther said...

Salam Ayu

Happy birthday...semoga panjang umur & dumurahkan rezeki...

Sari Yusa Ibrahim said...

Selamat Hari Lahir, adikku Siti Rahayu Abdul Rahman. Di hari ulangtahunmu ini, ku doakan kamu dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang baik, diluaskan pintu rezeki dan bahagia mengiringi kehidupanmu sentiasa. Aamiiiinnnn..

bujal X said...

hepi besday kak ayu~~semoga ayu sentiasa~keh keh~

Liza said...

Selamat ulangtahun kelahiran Ayu...semoga Allah memudahkan apa jua urusan Ayu....Amin..

Isteri Encek Bard said...

Happy bufday dear.... nak up entry jap.. hihihihi

MamaFaMi said...

Happy birthday Ayu...

lil'su said...

selamat ulangtahun kelahiran kak
semoga panjang umo murah rezekinya
mendapat kebahagiaan n diberkati
selalu dibwh lembahyung rahmatNya

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

selamat hari lahir ayu..
moga dilimpahkan rezeki, dipanjangkan usia dan sentiasa dibawah limpah rahmat dariNYA!

Lelaki Ini said...

selamat hari lahir!

~ yus ~ said...

selamat hari lahir yang ke 31 ayu...

moga ceria-ceria selalu..

p/s: muda lagi rupanya ayu dari yus..:)

wan habibah said...

happy bufday kak...

azian said...

wet weetttt...

happy bday kak....

xoxo

JunAina said...

selamat menyambut ulangtahunkelahiran AYU. semoga esok lebih membahgiakan dan penuh kejayaan.

Fara said...

Allah selamatkan kamu!
Allah selamatkan kamu!
Allah selamatkan Ayu...
Allah selamatkan kamu!

Ayu, umur kita tak jauhlah Ayu. Selang setahun je. Hiks! Selamat harijadi, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan kekal bahagia bersama keluarga tercinta hingga ke akhir hayat!

Cheq Sue said...

selamat hari ulangtahun ayu...semoga terus bahagia dan dirahmati allah sentiasa..

Yan said...

Selamat Hari Ulang Tahun ye Ayu..
Semoga panjang umur , murah rezeki, sihat selalu..Berrbahagia dunia akhirat...

Doa agar En Zalie semakin sihat.
Doa buat Umai gak semoga sentiasa mengembirakan ibu danayahnya..

logorithm said...

Selamat Hari Jadi Cik Ayu!

ilahjy said...

selamat hari lahir dan salam adil adha buat ayu..
semoga kita semua terus menjadi blogger yg unggul emmmm...ada bakti yg disemai pasti dituai satu masa nanti..aminn salam dari kak ilah..

CT NoArIzAh ArIs said...

Selamat hari lahir ayu..

Berkat hari Jumaat dan 8 zulhijjah ni ayu di beri kesihatan yang lebih baik setiap hari dan rezeki yg melimpah ruah..AMIN !

Lelord said...

selamat ulangtahun ayu...semoga dimurhkan rezeki, sihat tubuh badan dan sentiasa gembira bersama keluarga

munna said...

happy birthday Ayu.... semoga yang diimpikan menjadi milik Ayu.... kita sebaya rupanya...

p/s: terlepas pandanglah ayu... rupanya ada hadiah ye ...nanti munna emailkan detail ye

CT Delima said...

As'salam Ayu

Selamat ulang tahun kelahiran Ayu, semoga hidup Ayu sentiasa dirahmati, diberkati dan dipanjangkan usia bahagia bersama insan2 tersayang..aminnnn

Acik Erna said...

Selamat hari Lahir Ayu..semoga ayu dirahmati yang esa..dan bahagia disamping keluarga.

Nieza said...

Happy birthday Ayu!! semoga sentiasa diberikan kesihatan yg baik selalu dan dimakbulkan segala doa..amin:)

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Ayu sama date dgn hubby kak ros b-day.Yang no -1 tu sama Depan je lain.Hihihi..Happy b-day ya!