Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, November 25, 2011

Keputusan Maharaja Lawak Mega minggu ke 5,HIRO tersingkir


Agak suram lawak Maharaja Lawak Mega minggu ke 5 malam ini, bagi aku peserta agak terkongkong dengan tajuk yang diberi iaitu zaman purba & dahulu kala… atau sudah kurang lawakkah perserta?? ditambah dengan komen juri yang tidak menaikkan semangat peserta.... Wallahualam...

Sedikit Ulasan untuk Peserta :

Keterlaluan aksi yang ditonjolkan oleh adlin.. itu pandangan aku, sebab dia menayang `seluar kecik`… (maaf gambar itu aku tak kongsi dengan kalian..)



Kumpulan dari SEAHU (Indonesia) ini pun sama lawak dengan minggu sebelum… agak hambar bagi aku


Minggu lepas OSBON the best, namun… minggu ini lawak mereka hanya muncul hujung2 masa



Namun the best bila aksi Abon yang boleh kecek Kelantan.. tahniah.. heheheh, dan kemunculan aksi Jin yang dibawa oleh OS memang mencuit hati… (lihat wajah Os, sangat melucukan bukan???)


Mungkin aku bagi kredit buat kumpulan BOBOY, yang pandai menggunakan peluang yang ada iaitu hal2 isu semasa yang dilawakkan.. contoh kemenangan Merong Mahawangsa dan AIM yang mana,  anugerah buat Yuna ditarik semula… Jua sukan SEA di Indonesia…. (Emas buat Malaysia.. heheh)



Kumpulan 3G, biasa sahaja…… Jika tiada Yassin, mungkin suram kumpulan ini...



Kembali lagi aksi BP, ditambah kemunculan Bob Kuman yang bagi aku lawak mereka semakin menghilang, kesihatan Bob memang menjejaskan persembahan.. Moga Bob di berikan kesihatan yang baik2.. dan beraksi dengan lawak yang lebih bertenaga..


PS:Kumpulan Syok yang syok sendiri, kumpulan HIRO yang merapu entah apa2,Kumpulan PIMAI yang biasa2 sahaja… buatkan aku mengantuk dan menyambung baca novel cinta ASST

 Keseluruhan.. lawak MLM musim ke 5, lawak menurun DAN aku setuju komen Juri. Macam aku juri pulak… hehehe

17 ulasan:

Anonymous said...

boboi memg best!huhuh

Unknown said...

lelaki ini--
kak rasa boboy dan OSBOn boleh maju dan terus maju

fatin said...

dapat baca ajer laa.. x tgk pon.. sy tgk juara lagu..

Unknown said...

betullah..ada yang best dan ada yang lawak bodoh bak kata
Chef Wan yang bermulut lazer itu

Sunah Sakura said...

kalo mega ni dia tahap pelawak yang da pro eh?

mamaijat said...

.....cepat!!!
tamatkan ASST...
huh..best kan...
x sedar menangis sama...
membuatkan bacaan menjadi lambat...
sebab jalan dan lokasi cerita tu juga ada persamaan dan ada kenangan buat mamaijat.....
adoiiii!!!!nak balik ganu......

gadisBunga™ said...

saya suka boboi sebab lawak bijak diorang dan pimai sebab lawak spontan yang dah jadi trademark diorang. adlin....lawak dia sentiasa tak lawak, double meaning dan tak best. yang lain pun sama...takde idea kot?

atau saya yang biased? heheh

*akak!!!! saya dah dapat kelandar itu. terima kasih sangat kak! dah lama saya tak dapat kalendar.. :D

Kakzakie Purvit said...

Kakak tak pernah menonton Ayu dari siri pertama hinggalah kini. Tak kenal pun mereka ini tapi kalau Adlin, Os Bob Kuman tu kakak kenallah...

JaJa'Z said...

mujur la jaja tak tgk semalam...sebab rasa mcm boring..hehhe

Acik Erna said...

Ayu..kalau dah setiap minggu tengok..memang penonton pun layak jadi juri..betul ayu..

bersama kak Es said...

semua pelawak2 yang dah terkenal ni..

ayu, kalo pelawak yang pandai bawa isu mesti lagi best kan?

Sharifah Nadzarah said...

ayu kita pun tgok jugak..tapi juri dia mcm tak best la pada kita..
suka dgn boboi & osbon...

ayu jom baca n3 ni
http://nadzarahal-habsyi.blogspot.com/2011/11/tak-teringatrupa2nya-dah-setahun-usia.html

tqvm coz sudi call kita...suke3 sgt ni...klu jumpa lagi best ekk..

ibuintan said...

ibu hanya tengok kat you-tube je ayu... tu pun pilih2 saja

Lydia Miza said...

akak..rindunye..hehe.

adik tak leh komen rajalawak sbb adik tak tgk

Ati Masrif said...

tak pernah tgk M. L ni

tapi hairan kenapa juri depa
tu yg bukan dari pelawak

hairan..hairan...?

محمد رازيق said...

komen dato siti jugak best.. hehe

logorithm said...

Tak pernah tonton walau satu episod pon. :-p


Terbaru dari Logokoko:

[U] Bila Raya Haji?

[U] Do-re-mi-ba-lik-la-ti-doooorrr...

[10PG] Eksiden WTF!