CITARASA RINDUAN

Wednesday, November 2, 2011

Wordless Wednesday (Part 17) Teka gambar..




Selamat pagi rabu sahabatku semua…………….

Lama aku tak ber wordless Wednesday….. jom!!! korang teka apakah makanan ini???


32 ulasan:

Cik Kamoo said...

cam pelik je. Macam buah melaka pun ada

Nieza said...

kuih kaswi kot ayu....kurang jelas skit rupanya...tapi teka jugalah...hehe

kakcik said...

Emping? :)

Mamamya said...

pulut + kelapa...

eelobor said...

makanan kan? huhuhuhu

norhidana said...

apa ek... nk kata `tewol` mcm bukan... hmmm....

bujal X said...

pisang rebus.

Yana Shaiful said...

mcm pulut+kelapa..bekpes org kelate :=)

cikgu isza said...

pulut+kelapa?

JaJa'Z said...

kuih apa ek..? jaja bab kuih2 ni memang fail sket..

Along Maklong said...

huhu..
ayuuuu.. maklong punya masih tersimpan kat peti ais.. tunggu rajin datang.. tp tak kunjung tiba..

Fara said...

Hahahahah! Nie emping beras nie. Kan Ayu? Mcm emping beras yg dikepal2.

Amy Syaquena said...

tak berapa jelas la sis..

Kella said...

pulut yang digaul dengan kelapa dan gula.... heheh.. tak tahu le nama apa... hhe

SyUhAdA said...

kuih apam yg disalut dgn kelapa..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Mcm ketiwol... mcm kuih lopis..

Lelord said...

akak dok jauh x dapat nak teka hehehhee

ibuintan said...

emping ke?

logorithm said...

Kuih peria katak + kelapa parut <-- resipi anak dara Cik Ayu. Kih kih kih!


Terbaru dari Logokoko:

[U] Suis

[U] Wajah Siti sekiranya simetri sempurna

[U] Kesian budak nih...

mama maman said...

pulut pagi ..:)

maszmadi said...

erm... makanan kan? makanan org johor ke nieh? cam x penah nmpak jerk.. tp mcm kacang + kelapa nak wat kuih kasturi jerk.. huhu

ape nieh kak ayu.....?

Cik Ecah said...

mcm kueh buah melaka...tp mcm x..
sbb nmpk kelapa tu bersalut dgn gula sikit..

kueh aper tuh k.ayu...
hahaha dia tanya kita,,kta tanya dia balik kihkihkih :D

Run Away said...

macam pult dan kelapa...yang owg mum dengan air gula tu..;d

munna said...

emping ke ayu...

Ros said...

Salam ayu,

Kak Ros nampak macam nenas ngan kelapa ja tu,betoi ka..?kerabu ka Ayu?

wan nurul hezrina said...

yang pasti mcm kelapa..yang ijau tu aper ek?

Mama Janet said...

tewol

gadisBunga said...

ye. emping! emping! *tiru jawapan kakcik. heheh~

Alin Marlini said...

kuih lopez?

missbby said...

ingatkan kaswi ke atau lopes tapi cam salah je..tak tauuu

Niena Pengembara Ilahi said...

ubi gadong?

Fatin Mraz said...

huuhu.. kak ayu, saya baru tgk mlm ni..kalau tgk siang tadi..mesti sy pun memang teka..hehee

emping my fav tau! ada emping.. ada teh..mmg pergh!!