Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, November 7, 2011

Orang korbang haiwan, aku korban RM..


Nie kes apa pulak?? Pagi buta aku perasan ada titisan hujan dalam rumah.., kalau kat luar rumah ada titisan air tu normal.. hujan kan……..

Kolah bilik air atas ada masalah, mengikut pengalaman aku dahulu.. pelampung tak ada function.. wah!!!!!!!!!! Lari RM……………. Kes ke 2 pada aku… ada sesiapa yang berani tolong aku???? aku nak upah murah2 jer eik...

Hehehhehehehe.. Jom Kerja, korang yang masih cuti tu.. duk umah diam2 eik...

9 ulasan:

mamaijat said...

.....he he he..same ler kita dik... umah yang mamaijat dok ni pun dah menitis2 airnya dari tangki tu,,jom pakat2 kite carik plumber yang boleh kite upah ngn 'daging' korban....
**gurau ajer....
selamat hari raya korban...

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Pagi su,kak ros pong...korban RM dan airmata!Anak sulung masuk spital dan opp malam raya...adoi....Raya spital tahun ni dan korban RM la....

ibuintan said...

Ayu itu korban RM demi kesejahteraan kita juga... brapa RM terbang tu


slamat hari raya buat Ayu dan famili

Hamizah said...

korban juga..ekeke

insan marhaen said...

Tangki rumah IM dah beberapa kali overflow. Kos buat sendiri repair tangkl sampai RM10 ringgit jer...

kalau lagi smart , tak sampai RM5...

Acik Erna said...

Ayu..akak pernah kena..masa hujan lebat.mencurah2..rupanya..lubang air tersumbat dengan daun2 kering.
mula2 dulu orang repair tangki air tu..ambik 50 hengget je..
sekali nak raya aritu..120 hinggit..haaa..hambek..geram jugak acik..dia buang daun2 kering tu je..
nak tak nak..bayo aje..dia dah panjat..

Uji Hussein said...

Sama pulak kita.Sis korban duit beli hadiah anak-anak murid yang cemerlang peksa akhir tahun.
p/s:Happy birthday Ayu.Terlambat tak nak wish ni?

Ce'gu JAERA said...

saya pun nak korban duit baiki paip umah yang bocor.. ehehe

Kayu Manis said...

cepat2 repair ayu...mudarat nnti siling yg cantik tu..