CITARASA RINDUAN

Sunday, November 27, 2011

Undangan, 1 ker? 2 Ker?,3 Ker..


Musim kawin..

Banyak dapat undangan… kalau ada yang sudi menjemput. Semestinya sebagai tetamu aku perlu menghadirkan diri, kecualilah lokasi agak jauh yang menyukarkan aku untuk menghadirkan diri… Yalah, kalau tetamu lain datang, pasti ada suami disisi, beza dengan aku.. datang sorang.. heheheh tak apa aku kan perempuan tak kisah

Bila dapat cenderhati.. aku memang suka, sebab apa yang aku dapat dari sesiapa pun aku akan hargai… so kumpul koleksi yang sedia ada, tambah yang baru…

Rasa sangat kagum era kini, tuan rumah suka sedekahkan…. Moga ikhlas pemberian mereka..
Terima kasih, SELAMAT PENGANTIN BARU buat pasangan pengantin..





4 undangan yang diterima, aku pergi semua tempat, usah tanya menu yang aku ambil.. sebab aku masih bertahan mood berdiet…

Buahan aku terkammmmmmmmmmm.. hehehhe

Jomlah layan gambar2 dimajlis kawin..









PS: syukur, kesihatan En Zalie semakin pulih.. dah boleh bergerak, dah boleh menguruskan dirinya ke bilik air seorang diri, moga suamiku semakin sembuh..


31 ulasan:

insan_marhaen said...

bila pasangan hidup kita sihat, kita pun ikut senang..

Citarasa Rinduan said...

IM--
terima kasih IM atas doa dan ingatan...
semoga ibu suri sihat2 selalu

Acik Erna said...

Insyaallah..moga suami ayu akan terus sihat...
ayu..telur pindang ke tu..sedapnya..lama dah tak makan

emieysandra said...

musim cuti sekolah, musim org kawin. ehehe :)

Citarasa Rinduan said...

acik--
tulah kan, dapat telur pinang.. meleleq air liur.. hehehe
terima kasih atas doa acik pada suami ayu

emiey--
betul2... musim hujan..hehhe

tun_telani said...

moga enchik zalie makin sihat..

tun blk kg bulan depan, mmg dh byk jemputan yg dpt. tp tu laa,yg jauh2 tu maybe tak terpergi, sbb blk kg jarang2, nk luangkn masa dgn keluarga jugak.

anymz said...

semoga suami ayu cepat sembuh ya.

tadi akak pergi jemputan kenduri juga tapi tuan rumah terlupa nak bagi gift.hehe..takde rezeki lah tu kan?..takpe yang penting seboleh mungkin kita cuba hadhir di atas setiap jemputan tu kan?..

psst..kalau akak jemput ayu ke majlis kenduri anak akak nanti,ayu sudi dtg ke?hehe

Lelaki Ini said...

wah!
seronoknya akak!

wan habibah said...

seronoknya.... me suke pegi org kawin...

K.Nor said...

salam ayu, alhamdulillah.. suami ayu makin sembuh ya.. semoga akan terus sembuh dan pulih spt sediakala..

takper ayu, k.nor faham situasi ayu yg jg biz woman ni.. mmg bz manjang kan.. k.nor pun agak kurang BW gak akhir2 ni dan spt biasa jarang tinggal jejak.. mekasih sudi singgah rumah k.nor td ya..

take care ya ayu :)

niniezane said...

k ayu : UPDATE...Malaysia kalah 3-2...awal2 dh leading cntek dah...last minute kena pintas blk...dh tkde rezeki nk menang...nk wat camne...

Citarasa Rinduan said...

tun--
terima kasih dik,
kak pun kalau dapat jemputan kat kampung.. banyak duk umah dari pi majlis.. hehehe..
sesekali balik kmpg rindu kena lepaskan betul2...

anymz--
itulah kak, kalau dekat.. insyallah ayu hadir.. kalau jauh.. mmg tak dapat..
sebab ayu niaga.. terima kasih atas jemputan kak sklrg

lelaki ini
memang seronok.. tapi tak best kalau makan sorang2......


wan--
lepas nie kak tunggu turn awak.. hehhe

k.nor--
wsalam.. terharunya kak singgah balas kesini..
dan terima kasih atas doa dan ingatan kak.. sangat terharu

dan sama2 kembali..salam maal hijrah

ninie--
terima kasih dik, dengar2.. awal2 kita dah mengauuummmmmm.. hujung2 terus KO..
sedihnya..
thanks sbb syer ya ttg bola

Queenie said...

hanya hambaNya yang kuat saja terpilih untuk diuji..

ayu memang kuat!
jaga diri.

Nieza said...

Salam maal hijrah buat ayu sekeluarga yer. didoakan suami ayu akan kembali sihat selalu hendaknya.semoga thn ni dilalui dgn lebih baik dr thn sebelumnya...insyaAllah Ayu:)

Izan Ishak said...

yelah ayu... moga kesihatan cik zalie bertambah baik hendaknya... kami semua doakan yg terbaik buat ayu n keluarga ye.

jemarisuri said...

alhamdulillah suami ayu dh makin baik.

wah bestnya dpt undangan kahwin byk tu...hehe.

JS suka g kenduri kahwin tengok pelamin, suka yg cantik..hihi

nyanyisunyi said...

salam syg ayu..
memang seronok bila pegi jemputan 2 masa cuti ni kan..
tapi kak ida dok kat sini ada jemputan jauh2 belaka so memang tk dpt nk hadir...


muga2 ayu dan keluarga diberi kesihatan yg baik2.

azieazah said...

Nak telur pindang!

mama maman said...

mmg musim nih... kami pun sibuk nak buat kenduri.. nak berjalan pun kena posponed... kena tolong2 apa yg mampu..:)

ieda said...

memang pun ayu
skrg nie musim cuti sek .. majlis kawin silih berganti x kira hujung minggu .. setiap minggu ada je jemputan .. sib baikk kalau setiap ari ada jemputan mauuu x masak sebulan ! :)

CT NoArIzAh ArIs said...

Salam ayu..kekadang tak terkejar dgn jemputan yg byk... sy pun biasa pergi majlis bertiga dgn anak je dah tak kisah dah org pun tak tanya mana suami nmpak muka kita tuan umah pun dah senang hati.

diana said...

untungnya pi rumah kenduri..
rezeki tu...

Fatin Mraz said...

wahhh 4??
byk tuh.. sy pernah 2 wedding jer.. tu pun satu tmpt x makan.. satu jer makan..
;}

eelobor said...

biasalah sbb skarang nie musim undangan

Yumida said...

byk nyer org bg undangan....bez..mkn kenduri....salam maal hijrah kak

Papa Mifz said...

papa mifz bulan dopan ado tigo undangan kahwin yang perlu pergi...huhu

Nur-nba said...

Memang banyak sangat jemputan bila tiba cuti sek.. Sepupu2 pun ada yg melangsungkan perkahwinan juga. Ayu, telur pindang tu nampak sedap.

Yan said...

terlepas nak attend wedding ex student gara2 pegi Ikea.. nak wat cam ne...

semoga hubby ayu semakin pulih...

Gen2Merah said...

ramainya majlis kawin cuti2 sekolah ni kan.. hee

Fara said...

..siapa yg tak menang tgn memenuhi undangan majlis kawen? Smpi ade yg dah tak lalu nak pandang nasi minyak pun. Hiks!

Fara said...

..siapa yg tak menang tgn memenuhi undangan majlis kawen? Smpi ade yg dah tak lalu nak pandang nasi minyak pun. Hiks!