CITARASA RINDUAN

Friday, November 4, 2011

Salam AidilAdha…




(entry auto post, tuan rumah teman kan en zalie ke hospital)

Selamat menyambut hari raya Aidiladha buat semua sahabatku yang beragama islam…..

Pasti ada yang bercuti dari blog 3-4 hari… (dari sabtu- isnin) kannnnnnnnnnnnn

Ku ambil kesempatan ingin mengucapkan ribaun kemaafan andai sepanjang persahabatan yang terjalin ada kiranya daku (Siti Ruhayu Ab Rahman) terkasar bahasa penulisan dengan kalian, Jua pesanku berhati2 dijalanraya.. semoga sampai ke destinasi dengan selamat...Amin

PS: tentu ramai sahabat yang membuat ibadat korban… yang ku tahu blogger kak Zakie akan meraikan majlis korban bersama geng setaman dengan beberapa ekor lembu, kalian pula ada buat korban juga ker??  Jom, syer kisah raya korban anda tahun ini di entry ku ini.. akan ku jejak kisah anda raya nanti….


28 ulasan:

Gee® said...

Sama2 lah kita yer...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

slmt hari raya korban ayu..

thn ni eija beraya kat kg en suami..
xde wat korban pun..tp x silap malam raya nnti family in law nak wat BBQ.

Hanis Azla said...

Salam aidiladha juga buat ayu.. akak beraya di rumah mertua yg dekat aje dengan rumah.. jdnya malam raya masak memasak di rumah mertualah nampaknya..

Munnafendy said...

slmt hr rya korban kak =)

diana said...

selamat hari raya..
selamat bercuti..:)

makdara TERdiva said...

salam aidiladha ayu :)

hepi holiday

Zana Nordin said...

Salam aidil adha kak

Mak Su said...

selamat bercuti...

kalu nak beli novel tu, bank-in duit novel ngan wang pos.. eh, rasa-rasanya maksu ada emel ayu. nanti maksu cari....

Mak Su said...

dah check, tapi tak de plaks... mana pegi nya ek? nanti ayu emel kat maksu ya, ceritakosong@gmail.com.

nanti maksu kasik no akaun mebenk

abah khalisha said...

Salam aidiladha

mamaNoriz said...

raya kat wad ke kak ayu?

alamak, cian nyeee...

sabar lah yea...

salam aidiladha, jaga diri k ;)

Nieza said...

Salam aidiladha buat ayu sekeluarga..:)

Yan said...

Selamat Hari Raya Qurban

mamaijat said...

.....salam aidil adha buatmu dik...
semuga pengorbanan kita dirahmati & mendapat keberkatanNya jua...amin.

syuziafrina said...

salam aidiladha jgak kak..n..slamat menyambut ulang tahun kelahiran..=)

senyumSOYA said...

berkorban tinggal kelas kejap..hehhe]

slmt hari raya korban kak ayu ^^"

Fatin Mraz said...

selamat hari raya aidil adha.. ;)

NadiRah said...

nad cuti dr sabtu smpai sabtu depan..hohohoh

IMANSHAH said...

selamat berhari raya..qurban ke

azieazah said...

Salam AYU.
Selamat menyambut Aidil Adha juga buat AYU sekeluarga.

Selamat Ulangtahun Kelahiran to AYU!

cik pulau said...

salam adidiladha..
hepy bufday sis...^^,

Daddylicious said...

salam aidiladha..

jeBateja said...

Selamat hari Raya wahai Kak Ayu yang HENSEM.....

nak order...daging korban masak kicap 3 pinggan....ahakz

hazlin nazri said...

Salam Ayu..
semoga Aidil Adha menginsafkn kita..
Selamat hari raya..

insan_marhaen said...

bila nak temankan en zalie ke Mekah pula?

bersama kak Es said...

Eid mubarak ayu :)

Isteri mithali sentiasa disisi suami tak kira apa jua keadaan.
Moga ayu lah isteri mithali itu ..

Oh Oeya said...

Singgah sini..
Follow sini.. 1166
U r in my blog list..

Salam kenal Ayu dan Salam Aidiladha utk Ayu sekeluarga :)

ibuintan said...

slamat hari raya aidiladha buat ayu dan keluarga juga


ibu buat korban bersama teman2 setugas disekolah pada raya ke 3 nanti

ayu.. lepas raya ibu emel ye..