CITARASA RINDUAN

Wednesday, November 23, 2011

GA dari Lydiamiza.com


Selamat ulangtahun kelahiran buat blogger Lydia Miza yang ke 30 tahun. Sempena hari kelahirannya hari ini 23 hb November, dan kami berkongsi bulan kelahiran yang sama..


Hanya yang mampu ku berikan kepada beliau adalah beberapa buah novel cinta buat adikku di doha….



Sebagai tanda kasih dan berterima kasih atas persahabatan ini..

(PS: tarikh tutup GA Tersebut telah tamat, namun ku abadikan entry ini khas untuk ulang tahun kelahirannya… semoga beliau diberi kesejahteraan yang baik2) Rasa sedikit ralat kerana ku telah tersalah faham tentang tarikh tutup GA tersebut..)

16 ulasan:

azam said...

:) tanda ingatan

kakcik said...

Banyaknya novel yang Ayu kirimkan. :)

Cik Ecah said...

eppy besday...:)

Kakzakie said...

Kakak pun baru perasan tadi bila buka fb. Tapi dah wish jugalah Ayu...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tq join kak...adik yg silap sbb tutup awal .ingat takda org minat nak join..kih3.


wahh byk novel.tau adik suka novel ye.tq akak syg

al-lavendari said...

elok juga hadiah novel tu .. boleh dia baca kalau boring2 semasa di doha.

gadisBunga said...

happy birthday k ayu! :D

jemarisuri said...

selamat hari lahir ayu...dan kawan ayu tu..semoga sentiasa dibawah lembayung rahmat Ilahi hendakNya..ameen.

bersama kak Es said...

wah ! sama birthdate dgn LM

Selamat ulangtahun Ayu moga sentiasa dimurahkan rezqi, dilimpahkan dengan rahmat dan kasih sayangNya dan sentiasa tabah dan ceria :)

Papa Mifz said...

wow...byk yer novel sebagai hadiah...mesti dio lompat keriangan...:)

Acik Erna said...

Dah tentu LM seronok dapat hadiah yang tak disangka2..

msredcheesecake said...

Byk nye novel... Best nya... Hheee...

HB untuk bday girl jugak...

Woofer Storm said...

Ummi Lm suka baca novel??baru tahu ni..ermmm


slmt hari lahir ummi LM..

Maya Mayana said...

kak add yana kat FB...maya mayana, gambo bunga butang kaler pepel..nk address

Munnafendy said...

puas la mbaca k.ayu lepas ni =)

Much Melo said...

wow! byk giler buku nk dibaca!