Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, November 18, 2011

Keputusan Maharaja Lawak Mega minggu ke 4, Jalil Hamid terkeluar



The best maharaja lawak mega mingggu ke 4 aku bagi kat kumpulan OSBON..

Terbaiklah..

Abon punya penangan memang melucukan.. dengan pakaiannya pengantin moden berwarna putih, siap ada crown lagi.. hehehhe..

Sampai sekarang aku tahan gelak part si Abon kata… (pantun sebenarnya) aku dah lupa ayat penuh.. sikit jer ya..

Tak sabar nak tunggu malam ini dipuankan.. (agak lucah tapi rasional…hahah)




Juri tetap Zainal Abidin kata, Abon SEKSI.. awwwuuu.. hahaha, aku setuju…




PS: HIRO, PI MAI, JH, ADLIN, BOBOY, BAWEL, 3 G, BP , SYOK
persembahan biasa2 sahaja

( tapi aku sedikit kasihan dengan kecederaan yang menimpa BOB KUMAN dikepalanya, hingga membuatkan Sobri membuat persembahan solo, semoga BOB cepat sembuh)





7 ulasan:

Lelord said...

OSBON best kan

Unknown said...

sis lelord--
tersangat besttttttt

Daddylicious said...

mmg best osbon lain macam sangat...:)

uncle gedek said...

osbon?

ozzy osbourne uncle tau la....

haha

azieazah said...

OSBON sangat natural macam BOBOI gak.

Tapi OSBON tu sejak awal, nampak ABON lebih menyerlah dan menguasai.

Bak kata JH: “bezakan antara lawak dan lakon lawak”.

OSBON memang lawak!!


*JH buat lawak tiba-tiba ada kebetulan dengan entri Kak Azie tadi, kan? Kebetulan yang tak sangka!

aamalinaazman said...

hehhehee
tgk gak tadi
mang mngekek gelaknye
adoiiii..

akuzle ayu said...

ketinggalan so nk catch up blk kt sini... JH kuat bwk ayam tuh yg terkeluor tuh...huuhuhuh