CITARASA RINDUAN

Sunday, November 13, 2011

Kalau jumpa aku nak bakar jer...

Kalau kenduri kawin, sure cuaca panas semacam.. kan????

Lepas tu tambah panas, kalau ada masalah air batu…

Bukan pelangganku jer boleh naik darah, aku peniaga pun terjebak sama..


Mana lori air batu nie, kalau jumpa aku nak bakoooooooor


PS: asal kenduri kawin, perniaga ais batu tamo masuk area kedai.. gamaknya depa nak kaya dengan jual kat tuan rumah yang buat kenduri kawin jer… Fuh!!! Menyampahnya..

(kredit to google untuk gambar air batu)

14 ulasan:

lieynanilaz said...

betul-betul marah ni kak....

Cheq Sue said...

susah kan kalau xde ais...pelanggan ni bukan leh kira...kdg2 pagi buta dah mintak ais batu... :)

norhidana said...

aik melampau je diaorang tu... nk untung mudah je ek..
pyhla akak kan...dh la mmg gune airbatu banyak...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hati2 bagi pemandu lori air batu..sila selamat kan diri anda..kak ayu nak bakor lori korang..hak3


rindu akak...muahhh.si sejuk kak ayu..

diana said...

jom2...
kita bakor je...
hehheh

Hamizah said...

bakor..bakor..ehehe..
boleh jual mahal2 kot..

Fatin Mraz said...

mcm tu ke?
rugi lah mereka.. huhu

ibuintan said...

sabo Ayu... tak berbaloi bako lori tu, bako dreba je ...hehehe

anymz said...

bakor je lori air batu tu dgn batu2 nya sekali ayu..hehe

Acik Erna said...

Ayu..bako je ayu..dia tak tau ke..kedai..sepanjang masa..orang kenduri kawen bermusim..

eelobor said...

kak limah nie.... asyik nak bakor...bakor...bakor.. jer kerjanya

jeBateja said...

bako je kak....kasi hangus dgn ais2 sekali...ahakz

yan said...

Air batu macam satu menu wajib kan.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ckp pd customer, hari ni "Hari Kempen Minum Air Suam Sedunia - bagus utk kesihatan". Hehe..