CITARASA RINDUAN

Wednesday, November 16, 2011

Wordless Wednesday (Part 18) Blogger Kakzakie tanya...





Nur Qaisarah Mirza Bte Rozali, Cucu ke 8 dalam Family Abd Rahman Bin Dollah



13 ulasan:

azieazah said...

Lama Kak Azie tak timang baby. Teringin nak peluk cium!

missbby said...

suka baby sangat2...

ainnoraini said...

Same la dgn kak azie tu...lame tak ade baby....tetiba rase mcm teringin la pulak...

ainnoraini said...
This comment has been removed by the author.
eelobor said...

masih juga tertunggu2.....

abah khalisha said...

cucu ke lapan eh..anak abah cicit yang pertama..hehehe

Lelaki Ini said...

seronoknya dapat baby!

Fatin Mraz said...

tgk baby.. teringat harum 'baunya'..

;)

Liza said...

comelnya....dah lama xde bau baby kat umah ni....rindu la pulak....eccecece

bujal X said...

saya pun sekarang tengah timang2 baby~~pastu bakal menimang baby lagi~keh keh~~

*comey baby tu~~

norhidana said...

si kecik yg bau mangi... suke sgt...

cik cek said...

Ala comey ...comey....secomel mak sedaranya..kan kan...:D
Lamanya tak beranak kecik..tetiba...he he kalau kak cek ada baby lagi mau kekok gak rasanya...skill dah lari...he he...

JunAina said...

suka sangat tengok baby, cium baby, main2 jarinya yg halus...bau baby menenagkan tp mengenangkan usia yang dah banyak dan kudrat pun dah semakin tak banyak memang tak berani lagi nak beranak kecil...