CITARASA RINDUAN

Sunday, July 22, 2012

Kisah 2Ramadhanku



Asal kongsi cerita tentang Ramadhan pastinya meja makan menjadi tatapan selama sebulan.. kikikikiki.. Juadah berbuka puasa ke 2, ikut nafsu atau ikut syariat agama??

Satu sahaja pesanan buat diri sendiri, asal tak membazir dan berkongsi sesama insan yang berpuasa sudah tentu ianya dianggap sebagai rezeki Ramadhan.. kannnnn


PS: Misi diet? rasanya baju rayaku bakal jadi sarung nangka.. kui...kuiii

27 ulasan:

Aisy Nasiha said...

Ooo semua hidangan nampak menarik je. Yg hijau kat tengah tu kuih lopeh ke? Td sy pun mkn kuih lopeh tp yg dibeli tak sesedap yg dibuat mak mentua.

Mas said...

murtabak tu sama ngan mas...
berbuka ngan murtabak gak hari nie.
perhh..penuh meja gak kan ayu....
selamat berpuasa yerk ayu...

Mrs. Abi said...

akak ni umah kampung ke umah sendiri....amboiiii melantakkkk.....

Ardini Humaira said...

wahhh kak.. ketam.. nyauomphhh :D

jeBateja said...

Uikkk...kak....banyak nya.....

Citarasa Rinduan said...

Aisy"
yang tengah tu mmg kuih lopez. pekerja sis yang beli dan dia berbuka bersama2..

Citarasa Rinduan said...

Mas"
selamat berpuasa sahabatku.. lama ayu tak singgah blog mas.. maaf ya

ya.. mertabak tu pilihan MIL dan En Zalie, umai pun suka

Citarasa Rinduan said...

Mrs Abi"
rumah sendiri.. hahahha...

Citarasa Rinduan said...

Dini"

ketam tu sangat garing. sis makan ngan sawi putih.. dan tempe goreng.. nyamii

Citarasa Rinduan said...

jebat:
adik sis pulang berbuka.. tu yang meriah..

anyss said...

Assalamualaikum,
kenapakah daku terpandangkan sepit ketam? hu hu hu dah laju ayaQ lioQ bercucuran ;)

ieda said...

banyak .. meriahhh .. alhamdulillahh
yelah ayu .. janji jgn membazir ..
kadang tuu kita masak satu jenis
sedkah kat orag dpt berjenis2 kan .. seronok lak ;)

azieazah said...

Pun nampak sepit ketam gak. Hehehe tak mengapa la masak banyak asal yg nak makannya ramai. Tak bazir.

Baju jadi sarung nangka? Nangka madu eh? hehehehe

Anum Shukri said...

wahhhh..meriah berbuka..Anum biasa masak simple jer dua jenis masakan pun dah cukup.Alhamdulillah.

the malay male said...

meriah betul meja tuuu

Gee® said...

bestnya macam2 juadah ada...
Salam Ramadhan Ayu...

norhidana said...

penuh meja ye... heheh tp kalu mkn beramai2 msti seronok kan

jemarisuri said...

huhu..byknya makanan tu...js pun cuba utk mendietkan taknak mkn byk2..hehe

Rai said...

kena pesan suh tukang jahit besarkan awal2 ni ayu..hehehe..

FnF Simple Life said...

memang meriah berbuka di Msia kan... ami diperantauan ala kadar saje

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedap2 semuanya. sis, mana leh gemuk bln puasa. jgn isau ..hehehe

Zana Md Nordin said...

fuh! penuh meja kak..
mcm2 ada..

tahun nie nampaknya setakat 2 hari nie berbuka seperti biasa kak....pergi PARAM pun tak tahu nak beli apa..pelikkan..padahal mcm2 ada jual..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

hihi betul tu ayu meja mkn menjadi tatapan..:)

kakchik@ella said...

banyaknyaaaa .. sedapnyaaa ..

Daddy Ziyyad said...

wow!!! ketam goreng ke tu ayu?

aliza zeke said...

sedapnya tgk murtabak tuu kak :)

aDisH.sHidA said...

bape orang makan nie ayu....yang hijau tu kuih lopes ke