CITARASA RINDUAN

Thursday, July 5, 2012

Untuk DIA


Istimewanya tarikh 5 July...
Hari paling teristimewa untuk DIA

DIA... manusia pertama yang kucintai
DIA... manusia pertama yang mengajarku erti kehidupan...

Semoga DIA sentiasa diberi kesihatan yang baik-baik
Semoga DIA ada ketika aku suka dan aku gembira

Untuk DIA.. selamat Hari ulang tahun kelahiran yang ke 56 Tahun..
Ayu sayang IBU...



PS: selamat hari lahir buat sesiapa yang menyambut hari kelahiran pada 5 July, moga kalian diberi kesihatan yang baik-baik dan semoga berbahagia selalu

31 ulasan:

Ardini Humaira said...

selamat ulang tahun kelahiran buat ibu kak ayu :)

Citarasa Rinduan said...

dini;
TERIMA KASIH sayang

Sari Yusa Ibrahim said...

Selamat Hari Jadi untuk ibu Ayu.. semoga sentiasa sihat di samping keluarga tersayang...

urmmm, macam kakak & adiklah... ;-)))

Citarasa Rinduan said...

kak YUS:
thanks my dear..

kan... ibu ayu cantik, ayu harap2 akan datang ayu masih rupawan dan ayu macam ibu

eiela said...

muda lagi mak akak nih. selamat ulangtahun makcik,,semoga panjang umur dan murah rezeki ye.

qasehraihan said...

Selamat Ulangtahun Kelahiran ke-56 buat ibu kak ayu..semoga terus diberikan kesihatan yg baik..dn dilimpahi rezeki..aminn

Citarasa Rinduan said...

eiela:
terima kasih dik, atas doamu buat ibu kak ayu

Citarasa Rinduan said...

Qaseh:
thanks laling. terpesona k.ayu dgn ayat2 y kamu taip u my ibu...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Laaa Kak Mirror sangka itu ari (dlm entry WW klu tak silap) yg baju biru tu kakak Ayu tau!. Emak Ayu rupa2nya.. congrats la sbb awet muda and happy birthday..

Citarasa Rinduan said...

kak MM

hahhahaha, ayu sajer jer biar kawan2 tertanya...
hehehe

thanks, sure ayu suka dgn pujian kak MM terhadap my IBU

anyss said...

Assalamualaikum,
Selamat panjang umur Mak, moga murah rezeki...panjang umur, diberikan kebahagiaan dunia akhirat dan diberkati seluruh kehidupan.
selamat hari lahir mak...

Citarasa Rinduan said...

anyss:
waalaaikumusalam..

walau ibu ayu tak ada blog mahupun FB. ayu pasti akan sampaikan ucapan anyss buat beliau

thanks laling

jeBateja said...

Uikkk...itu IBU kak ayu ke....ingatkan KAKAK tadi....nampak muda aaaa.....mee bandung satu....ahakz

kak tini (umialya) said...

selamat ulangtahun buat ibu ayu

faraherda. razalan said...

Nmpk muda ibu ayu. Selamat hari ulangtahun bt ibu ayu. Semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki lebih lagi.

Kesuma Angsana said...

selamat hari lahir ibu !

Acik Erna said...

selamat ulangtahun kelahiran buat ibu ayu

miloais milo said...

moga emak ayu sihat walafiat selalu...

Lynn said...

Salam kenal Ayu..

Tq sebab sudi jenguk saya..sory saya baru sempat datang sini..Selamat Hari Lahir tuk ibu Ayu..Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..amin..

JunAina said...

Selamat hari lahir buat ibu Ayu...tiada hadiah yang setanding dengan pengorbananya melainkan kasih sayang kita padanya.

teratak hati said...

Selamat hari lahir utk ibu ayu..

Nur-nba said...

Salam. Ayu, Kak Nur nak ucap Selamat Hari Lahir untuk ibu Ayu.. Semoga Allah sentiasa merahmati beliau dan mengurniakan kesihatan yang berpanjangan.. Amin.

LYAfrina said...

selamat hari lahir buat ibu kak ayu,,
moga dikurniakan kesihatan y baik bpnjangan..amin

aizamia3 said...

selamat hari lahir buat ibu ayu..
moga dianugerahkan kesihatan yang baik dalam menjalani kehidupan seharian.. ;)

jemarisuri said...

selamat hari lahir buat ibu ayu...^^

Rafi Nilhan said...

semoga panjang umur buat makcik ya

the malay male said...

moga panjang umur

Anum Shukri said...

Selamat Hari Lahir buat ibu kak ayu...

p/s...saya dah buat entry kenapa saya dipanggil ibu bukan ummi lagi..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ayu!! Nak tau..Semalam kan.. akak mimpikan Ayu tau!. Pelik Akak mcm mana Ayu bleh terinter frame masuk dlm mimpi akak plak, padahal kita tak pernah pun berjumpa.. Dlm mimpi tu Ayu sgt cantik dan friendly sgt. Tapi mimpi siang ari...hehe.... nak tido lupa basuh kaki.

~~zana@pb~~ said...

Alhamdulillah, mak ayu sihat lg, slmt hari lahir ye....kimsalam kt mak ayu.

Nur Azila Ismail said...

akakkkk , ingat zila lg x .. rndunye :D