CITARASA RINDUAN

Tuesday, July 3, 2012

Al Fatihah buat Blogger Lieynanilaz


Salam takziah dari blog Citarasa Rinduan untuk ahli keluarga pemilik blog KISAH KEHIDUPAN, blogger ini menggunakan nama penanya sebagai Lieynanilaz...

Jua buat allahyarhamah moga rohmu dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam golongan orang-orang yang beriman...

Komen beliau yang terakhir pada 1 july 2012, diblog Citarasa Rinduan, arwah yang sangat perihatin, baik hati dan sentiasa mengambil berat tentang sahabat-sahabat blogger yang lain buatkan diri ini tersangat sayu.... Kehilangan beliau amatlah aku rasai, hinggakan keinginan aku berhenti seketika dari dunia blogging, terciptanya entry ini untuk pemberitahuan kepada sahabat yang lain

Allahyarhamah meninggal dunia, akibat darah tinggi dan paru-paru berair pada petang 2 july 2012.

kredit to blogger Gb dan blogger Tihara (sahabat baik arwah)

55 ulasan:

Lynn said...

Salam kenal..

Saya baru tahu...terkelu...Innalillah..

Fazlinil Irma said...

innalillahiwainna ilaihi rajiun.

alfatihah utk arwah. moga ditempatkan bersama para solehin.

Lelord said...

Al-fatihah semoga rohnya dicucuri rahmaf, takziah buat keluarga arwah

-gedek! said...

al fatihah, arwah pon sekali sekala singgah bloh uncle...

Shahriah Abdullah Novelis said...

Al-Fatihah...

Sari Yusa Ibrahim said...

Innalillahiwainnailaihirojiunnn..

Al-Fatihah..

:-(

azizah :) said...

Innalillah...

moga rohnya di tempat golongan orang beriman..

Nazayiena said...

Al-fatihah....

Kak Lin said...
This comment has been removed by the author.
munna said...

Al-Fatihah..... terkejut juga dengar berita ni.... ada juga bertegur sapa dlm blog dgn arwah... semoga arwah ditempatkan di kalangan org beriman....

Nieda said...

Alfatihah..
Pernah singgah ke blog beliau.
Masih terkejut.

wahida said...

mmg terkejut dgr berita ni ayu...dia antara yg rajin komen kat blog aku..bila dia tak de, terasa sgt kehilangannya....

Al Fatihah...

Murni Alfathunnisa said...

al-fatihah. dapat tau dari blog kak tiha semalam.

JaJa'Z said...

innalillah..takziah dr jaja sekeluarga...

Norlela Sulaiman said...

al fatihah...moga roh nya d tempatkan di kalangan org2 yang mendapat kasih sayang 'NYA'...amin

Ardini Humaira said...

Al-Fatihah... dni baru saja dapat tahu melalui blog kak Tihara pagi tadi... semoga diampunkan segala dosa dan ditempatkan di kalangan orang beriman, amin

kak mah said...

Alfatihah..

Citarasa Rinduan said...

TEMAN-TEMAN..
untuk makluman, bila saya belek blog GB.. arwah lieynanaliz telah singgah ke blog GB pada 2 july jam 1.16 petang..

subhanallah.. arwah masih sempat online walahemah arwah dlm kesakitan...

senangnya arwah kesana...
maha suci ALLAH..
masa kita??
tempat terakhir kita?

entah bila....

ieda said...

alfatihah
rasanya dia pernah ke blog akk
x ingat entry mana
semoga arwah tenang disana

memang terkejut .. macam x percaya yg kita akan kehilangan blogger ..

eelobor said...

Al-Fatihah...

Kakzakie said...

Terlalu cepat di apergi Ayu. Sedih ken sebab selalu berkunjung blog kita...

Moga rohnya tenang di sana. Al-fatihah.

sisdee said...

al-fatihah..memang dah smpai ajalnya...mendoakan arwah akan ditempatkan di kalangan orang2 beriman..AMIN!!

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

al fatihah...adik terasa kehilangannya..dia kerap sgt ke blog adik

K.nor said...

innalillahiwainna ilaihi rajiun.
walau tak pernah mengenali arwah..

semoga di tempatkan di kalangan orang2 yg beriman

Munnafendy said...

kak ayu...sy baru dpt tahu ni :(

Prettywrite said...

alfatihah..yana pun baca kat blog k.rai pagi tadi lepastu kat blog k.tihara..

Afasz said...

al fatihah buat arwah...

>_<

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

Ya Allahhh..br semalam dia dtg komen ke blog sy..dan sy pon semalam ada singgah ke blognya..menerusi entrinya mmg arwah ada kata beliau x sihat


innalillahiwainnalillahi ra'jiun


semoga arwah ditempatkan di kalangan org beriman..


sy masih terkedu lg ni

Mat Gebu said...

Al-fatihah.....

blog-tips-kurus said...

Allah > sayang beliau..

faraherda. razalan said...

Al-Fatihah. Dia rajin juga msk blog sy. Komen juga.

=(

norhidana said...

ada terbaca kt blog k Tihara,.. sedih walaupun dana tak kenal ngn arwah... tp cara dia meninggal dlm telekung semasa solat, sgt istimewa...

al fatihah utk arwah semoga dicucuri rahmat

azri johan said...

al-fatihah

Blog Azrijohan

Phat said...

takziah untuk keluarga arwah

al fatihah

Thania Ismail said...

al-fatihah..
semoga arwah di tempatkan di kalangan orang yg beriman..

Cik Tie@Akak said...

al fatihah

Huda said...

Ayu kita terkejut sangat..dapat tau pun dari blog ben..Mudah2an rohnya tenang di sana..Alfatihah.

Kalamhati said...

Innalillahi wa inna ilahi raaji'uun..hmm berita mengejutkan..

semoga roh arwah tenang bersemadi di sana..menghembuskan nafas dlm keadaan berada di tempat pengabdian kepada sang pencipta..Pengakhiran yg baik.. Semoga pengakhiran kita juga baik..

miloais milo said...

Al-Fatihah

Cik Cammy Lia said...

sis....arwah tu umo bape?

Raimi Syazwan ♌¹³ said...

الفاتح

Kesuma Angsana said...

alfatihah

ct rahani said...

Al-Fatihah utk arwah.. semoga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.. amin..

mama maman aka yana said...

al fatihah

سو هايده said...

Al-fatihah

FnF Simple Life said...

AlFatihah...salam takziah dari kami buat keluarga Arwah

teratai said...

Alfatihah buat arwah...semoga rohnya dicucuri rahmat...amin

Penyakit darah tinggi jgn dipandang ringan...perlu berjumpa doktor dan terima rawatan. Kak sekarang ni pun terima rawatan darah tinggi! makan ubat sebiji sehari...!

Sharinginfoz said...

AL Fatihah

Scarlett O'Hara said...

Moga rohnya aman di sisi Tuhan.

Nur-nba said...

Salam.. Ayu, Kak Nur pun sedih mendengar perkhabaran ni. Tak sempat mengenali atau menjengah blog arwah ketika masih ada hayatnya..

Semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yg beriman.. Al-Fatihah.

Gadis Kampung said...

al fatihah untuk arwah semoga roh dia dicucuri rahmat

Kella said...

alfatihah...
darinya kita datang.. kepadanyakita kembali..

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

alfatihah & salam takziah..
semoga arwah ditempatkn di kalangan mereka yg beriman, amin!!

jemarisuri said...

al-fatihah dan salam takziah dr js..

IBU GEBU said...

tentunya blogger ini disayangi kan... sana sini orang mendoakan arwah

*tentunya arwah juga disayangi Allah, meninggal muda dlm keadaan yg suci diatas tikar sembahyang... subhanAllah