CITARASA RINDUAN

Wednesday, July 4, 2012

Wordless Wednesday ( Frozen Donut)



Terima kasih buat blogger INI, kerana ideanya kerjaku semakin mudah dan senang.. terharu.

21 ulasan:

FnF Simple Life said...

Saya pun selalu buat donut frozen jugak...senang nak buat bento anak ke sekolah dan senang kerja utk minum petang... tinggal nk goreng aje kan ;)

kakcik said...

Alhamdulillah.. Ayu ada ramai kawan2 yg baik.

mama maman aka yana said...

sedapnyer la.. jika kita duk dekat2.. kompom order ngan ayu dah.. hehe.. maklum la reti mkn tak reti buat... hehehe

kakcik said...

Alhamdulillah.. Ayu ada ramai kawan2 yg baik.

Yatie said...

rajinnya Ayu buat donut banyak2, siap wat frozen lagi...

dieya said...

dedulu mmg sgt suka makan frozen donut. pagi2 buat breakfast sebelum gi keje. senang dan sedap. skrg susah nak jumpa. kalau ada pun belum tentu sedap.

Murni Alfathunnisa said...

buat sarapan @ makan petang...partner nya teh o panas. nyummeh! :-)
tapi kan..kalau letak donut dengan 'cok keria'..siti ambil cok keria dulu. ayu tau tak cok keria tu apa...? :-)

Adylia Qarissa said...

tertibe dkna terliur walaopon tak goreng lagi..huhuu laparrrrrrrrrr

jeBateja said...

Kot di cicah dgn kuah mee bandung lah kak...sodap tak agaknya...??

..::..aRe-Na..::.. said...

waaa..dapnyerr..ujan2 gini kan..urmmm dap2..hehe!!

eelobor said...

nak order....

Chik Att said...

selalu gak buat ... tapi tak pernah frozenkan ....

miloais milo said...

iols fail bila buat donat - tak penah jadik!

Mas said...

makin ligat ayu sekarang nie...
wahhh...donuttt...suka

faraherda. razalan said...

Wow! Kagum dgn Ayu. Pndi bisnes.

Kesuma Angsana said...

selalu gak wat frozen ni cam cucur badak popia n currypuff mudah n senang!

Zana Md Nordin said...

senang yerk sis kalau mcm nie
if nak makan...tinggal goreng balik jerrr

Rai said...

kalau buat donut tak sempat nak frozen da abis ayu..tak tau la perut cap apa orang dalam rumah saya tu..hahaha..

Cik Ecah said...

makin murah rezeki k.ayu...makin mudah kerja k.ayu...:)

kenyang umai makn masakn ibu! :)

Ardini Humaira said...

donut! fac dni.. dni suka makan donut tapi malas buat hehehehe dasat dni nih kan

teratak hati said...

Teringin nk buat donat..tk pernah buat..