CITARASA RINDUAN

Thursday, September 27, 2012

Terliurrrr

Yang ini makan time panas memang ngammm.. 



Cecah dengan sambal kicap!! Peeh....


Kalau dapat makan dengan nasi panas pun syok gak..  


Kalau yang ini macam dah jemu... 


Peeh!! mantoppp 


Tak apa.. ambil yang ini jer, lepas raya kesihatan kena jaga...


PS: Entry untuk orang yang sedang  berpuasa ganti.. Heheheh... Sumber Gambar
(kredit untuk diri sendiri,sendiri masak, sendiri snapp)

15 ulasan:

Sari Yusa Ibrahim said...

gambar nombor 4 tu misteriiiiiii

kakcik said...

Balik ni buat jemput2 atau goreng pisang sedap juga. :)

Citarasa Rinduan said...

Kak YUS:
ayam masak sambal.. blurr kan? gambor pg tadi lps siap masak

Citarasa Rinduan said...

KAKCIK:
wahhhhh

Rai Ourkizuna said...

lama tak makan pisang goreng..kena tunggu balik inas sbb ayah penanam pisang yang berjaya..hahaha...

~ yus ~ said...

perghh...gambar pertama tu yg buat yus paling terliur

Ratu Hatiku said...

sedappnyaa.....terliur d buatnya...
lebih2 lagi mkn grg psg ngan smbl kicap..perghh...khwn org KL nie diorg xpandai mkn grg pisang ngan kicap..org johor jerk pandai kan kak...uhuhu...

Kesuma Angsana said...

semuanyer sedap2 ler

Citarasa Rinduan said...

RAI:
kita mcm knl ayah awak

YUS:
jemput2 kentang.. hehee

RATU HATIKU:
dulu dok penang. siap ajor makcik jual pisang goreng bt sambal kicap.
hahahaaa


KESUMA ANGSANA
kan... lglah dh peyang gini

Daddy Ziyyad said...

tu cekodok satu malaysia ka? hahaha

Nens Collection said...

hehe..cekodok 1 malaysia..hehe

menu tu sume ade kt kedai akak ke..menyelerakan!

Citarasa Rinduan said...

Doktor:
saya snap masa 31ogos. hehe

NENS:
NO 1,2 Tak ada. No 6 pun tak ada

Nur-nba said...

Semua lauk pauk yg Ayu masak ni sedap2 belaka... Alangkah nikmatnya kalau dapat makan di kedai Ayu.. Bilakah agaknya tu..???

Acik Erna said...

Assalam ayu..sedap2 semua tu ayu..
acik puasa sunat isnin khamis je

Lelaki Ini said...

sedap, sedap n sedap!