CITARASA RINDUAN

Friday, September 7, 2012

Memenuhi undangan itu Wajib




PAGI:
Undangan marhaban ke rumah Guru di felda Bukit Besar, Serius walau ku sukar nak sarapan yang berat2... bila melihat rebung masak lemak dicampur perut lembu. Seleraku terbuka



TENGAHARI:
Terus pulang ke kampung, jam 12 tengahari beraya diteratak ibu sendiri, menemukan MIL dan ibu... Menu kampung.. sambal totok dan kacang bendir masak asam, menyebabkan aku senduk lauk berkali2



En Zalie minat benor dengan kuih tradisional seperti diatas... kasihannn. Syawal ke 20 baru jumpa.. hihihih.


LEWAT PETANG:
Terus memenuhi undangan rumah terbuka merangkap kenduri akikah baby merdekaRaya..... Nasi Beriani Kambing.
Cumilllnya.. Doakan Cik Ayu pula yang preggy ya...


PS:
Sekarang rasa kenyang, letih dan macam2 rasa... tekak macam ada bola.. Minta dijauhkan diriku dari sakit yang bukan2 amin. Nak tidur awal...

7 ulasan:

Sari Yusa Ibrahim said...

Akak doakan, insyaAllah... Aminnnn...

jemarisuri said...

insyaallah semoga tercapai hasrat hati ayu...

[PCL] said...

makan macam2 perut pon meragam...tp x leh nk salahkan mknanan...kontrol2 lah semoga kita sihat selalu...amin.

Cik Pulau said...

wahh.. banyak sungguh undangan.

hurmm.. aminnn kak.. moga2 tak lama lagi umai dapat adik.^^,

Azian Elias said...

memang tak terpenuhkan je undangan datang dari pelbagai org. kawan, blogger, anak murid, sedara mara... kann...

Ct NoArizah Aris said...

Klau sy pun terus ngap je nampak juadah yg mcm tu tak kiralah tekak mau ke tidak.... sumbat jeeeewwww..hee :)

Ct NoArizah Aris said...
This comment has been removed by the author.