CITARASA RINDUAN

Sunday, June 17, 2012

Kunjungan blogger Alam Sari ke CItarasa Rinduan


Istimewanya Citarasa Rinduan di hari minggu bersamaan 27 Rejab, di datangi blogger masak-masak yang sangat baik hati dan sempoi sekali, mengenali beliau sejak 2 tahun nan lalu, terus terpaut dengan keikhlasannya bersahabat denganku, mungkin keserasian bersama-sama dalam mengolah entry daku tangkap leleh (eh!!!! beliau kan bekas penulis akhbar.. hihihihi)
Bukti kunjungan beliau iaitu Blogger Alam Sari, ke teratak CR pada jam 12.30 tengahari, yang buat ku terperanjat sebab beliau selamat sampai tanpa sesat jalan.. Tahniah, ER u memang super duper!!!.... Lagipun Yaya yang manis dan lebih tinggi dariku.. buatkan pertemuan tadi berseri-seri...

Kalau korang nak tahu macamana nak cari maps Citarasa Rinduan, korang boleh KLIK SINI, kannn??? senang tu..

(ER, dari kiki yang menjauhi kami, maklumlah.. tak sedar bila mereka sekeluarga mahu undurkan diri, daku terlupa nak snap gambar bersama-sama, diikuti gambar Yaya, Kak Yus dan daku...)

Buat kak Yus, terima kasih atas kunjungan kalian ke teratak CR, rasa indah dan bahagiannya, bila menerima kunjungan sahabat blogger..

Maaf berlori atas kekurangan layanan, dan kebetulannya CR menghadapi masalah pekerja. 


PS: korang nak mencuba In Jar Cake kak Yus? jom.... PM di FB beliau, Kak YUS menguruskan perniagaan cake comel tersebut tau... (daku cilok dari FB beliau, thanks) 

27 ulasan:

-gedek! said...

bila giliran uncle pulak ni...?

Citarasa Rinduan said...

uncle gedek!!!

serius, ajak kawan2 kl turun CR ya

insan_marhaen said...

aduhai.. bila agaknya giliran IM nak sampai ke CR nih!

eelobor said...

tunggu yer.... nanti aku sampai sana.

Citarasa Rinduan said...

IM.
insyallah.. ada jodoh. pasti sampai.. entah2 ayu ke penang dulu.. hehehe

Citarasa Rinduan said...

eelobor:
janji hampir 3 tahun beb??

Sari Yusa Ibrahim said...

keikhlasan Ayu membuatkan kami masih kenyang sampai ke malam, Alhamdulillah :-)))))

zaujah until jannah said...

sedap nye kek tuh.. nampak mavelesss sgt2

Citarasa Rinduan said...

kak YUS:
amin.....amin.... sangat terharu tau, tapi serius sedih sbb tak berapa dpt bbual dengan kak yus lama2

Citarasa Rinduan said...
This comment has been removed by the author.
Citarasa Rinduan said...

zaujah:

memang lembut kek in jar nie..

jemarisuri said...

js tah bila la nk turun ke sana..hihi

Citarasa Rinduan said...

JS:
insyallah.. pasti 1 hari bertemu..

Nur-nba said...

Ayu, good idea.. Kak Nur memang tak pernah buat GA.. Nanti akak beritahu Ayu..

Ada singgah di blog mereka siang tadi.. Sedap tengok lauk2 di kedai Ayu.. Bilalah Kak Nur nak dapat singgah..? Nanti kita 'date' ye.. :)

Norasikin said...

mesti merindu punya lepas kena sekali

Nur-nba said...

Ayu.. link dalam entri ni tak boleh buka..

ainnoraini said...

seronokannya ada tetamu...
nnt nak jadi tetamu ayu jugak laa..tapi la nak kesana tu kann...

Yatie said...

alamakkkk akak ketinggalanlah utk sama2 dngn Yusa ke CR, nampak gaya kena cari sendirilah ke CR...takpe nnti nak dtng akak ckp ya Ayu cayangggg...

~~zana@pb~~ said...

Ayu, bila pula akak nak merasa air tangan ayu ni? Samada Ayu ke Sabah...atau...mungkin tidak akak ke Johor. Masa tak cukup balik raya nanti.

gadisBunga said...

nanti saya akan terjah akak pulak kat CR!

Rai said...

haihh..sayong dengan inas bukan jauh pun padahal..entah bila saya akan ketemu ayu ni..

aDisH.sHidA said...

seronok kan bila kawan2 kunjung kita...lebih akrab persahabtan alam maya nie...
erm shda tatau la bila dapat ke CR..

Kengkawan said...

kita nak kek tu jugak..

Hansyirah Takezur said...

mesti best kan rasa bila blogger dtg bkunjung. dr dunia maya ke dunia realiti... then, jd smakin rapat. seronoknya.. :D

hairy said...

bstnya klo cmni..hehe

eiela said...

wah bestnya, kalau saya ke CR saya nak makan lauk ayam dgn nangka. mesti sedap kan

Ardini Humaira said...

InsyaAllah ada rezeki nanti dni nak ke sana :D