CITARASA RINDUAN

Saturday, June 16, 2012

Daku dapat apron, masterchef kah?


Pagi tadi dalam jam 7.15, daku yang tersangat kelam kabut menguruskan Citarasa Rinduan, dikejutkan oleh abang Skynet, Eh!!! kiranya kejutan yang membuatkan hatiku tidak senang duduk di dapur.. Yalah kan, awal pagi tu....

Bila ku pandang akan parcel yang berbungkus sampul surat putih.. daku terus cari alamat.. wah!!! kiriman dari Pahang, Kuala Lipis tu.. mesti ada kaitan dengan penyanyi terkenal Dato CT, peweeett.. kikikikik

Bila ku lihat isinya, Yuhaa!!!! apron merah yang sangat cantik, siap ada renda-renda lagi... daku suka.....
buat pengirimnya, Kak Tini, terima kasih daun keladi, Apron tersebut dah selamat di gunakan olehku didapur..
Cantik kan?? (bukan aku, tapi apron yang ku gayakan)

Nak kenal kak Tini dengan lebih dekat, jom.. klik SINI, dan sebenarnya, apron yang ku perolehi itu merupakan hadiah sempena GA beliau.. Kak Tini, Insyallah.. ayu akan guna sebaiknya...


PS: keletihan yang amat... nak tidur awal, esok ada meeting perniagaan..


15 ulasan:

Aisy Nasiha said...

cantik apron baru...ni kena masak lagi banyak n try menu2 baru...

aDisH.sHidA said...

bersemangat lagi la ayu kat dapur CR

ieda said...

tahniah ayuu
semoga terus bersemangat utk memasak ;)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Cantik! Apron tu dan orang2nya sekali.

Sari Yusa Ibrahim said...

tahniah, Ayu. Ayu dah mcm pakai skirt, hihihi

Cik Pulau said...

yerr.. cantekk sangat..

Shahriah Abdullah Novelis said...

Pheeeeeeeeeeeeeewwwwitttttttttttttt... cun habis! maksud akak apron dan tuannya sekali hehee

Nur-nba said...

Wah bergaya... Untung Ayu sebab selalu dapat hadiah.. :D

Ardini Humaira said...

sis pakai apron baru kena masak banyak2 :D ejhehe

ariana said...

merah menyala apronnya..:)

pembakar semangat buat yg memakainya utk lebih rajin memasak dan kalau boleh kongsilah resep[i2 kat sini..boleh akak tumpang baca dan try..:)

Lelord said...

ehemmm bergaya dgn apron

akuzle ayu said...

rajin sungguh kurier itu. pepagi udah sampai. musti ayu lagi bersemangat nk msk tuh...hihihi

insan_marhaen said...

Best yer dapat hadiah dari rakan blogger.

IM juga yang masuk angin keluar angin..he..he..

kakcik said...

Lain dari yang lain apronnya. :)

kak tini (umialya) said...

terkejut akak, seawal jam 7.15pg dah terpacak antar barang, agaknya pekerja cemerlang kot..

comel ayu!!!