CITARASA RINDUAN

Friday, June 8, 2012

YES!!!! berjaya


Selamat malam sahabat, alhamdullilah.. walau kesihatanku kurang baik, namun ku panjatkan syukur padaNya kerana masih lagi diberi peluang menikmati kehidupan...

Petang tadi, lepas balik dari kayuh basikal, aku cuba lagi buat KEK PISANG, syukur..... akhirnya percubaan ke 2 ku berjaya...

Tak sabar nak syer ngan En Zalie, aku terus potong sekeping.. Yahoo!!! cantiknya Puji diri sendiri? Eik.. melampaunya daku

Resepi? korang boleh ke entry ini

PS: esok pagi, ada blogger femes bakal ke CR, wah!! tak sabarnya nak nantikan kunjungan beliau ke teratak CR

24 ulasan:

iizza said...

yum..yum..sedap nih..sy dulu rajin juga buat..sekarang alahai beli jer la..:)

Citarasa Rinduan said...

iizza--
terima kasih...
dulu ayu mmg beli jer, skrang makin hari makin rajin didapur.. agak2 mood oven baru kot.. heheh

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

hehehe...congrats dear...mmg best masak kalo menjadik kan?:)

Citarasa Rinduan said...

yayansmum--
sangat2.. thanks atas ucapan.. terharu

Zul Fattah said...

haha..jadi jugak akhirnya.. bila la boleh merasa ni ..?

Citarasa Rinduan said...

zul:
bila agaknya kita dapat gather2.. boleh kak bawa kek pisang sbagai tanda ingatan

jemarisuri said...

sedapnya...nti blh lah wat mai putrajaya plak...hihi

pinky said...

yummy...

Puan Ros @ Sinaranmenu.blogspot said...

Ayu sekali sekala masuk bakul angkat sendiri..ok...la tu..

Acik Erna said...

assalm ayu..seronoknya bila apa yang dibuat mejadi..mesti en.zalei pun suka.

Nieda said...

Tahniah...sedap juga kalau campur badam panggang. bagi yg sukalah.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Kak ayu.. Tahniah!!!
Tp dok pk camne bak campak dlm BM tu.. Nnt ajar kak ei, adik call nnt blh? Nak tau cara akak tu

Huda said...

kita memang suka kek pisang tapi belum berjaya buat sendiri..

Zul Fattah said...

InsyaAllah kak.. sampai masa, kita akan jumpa jugak..

stakat ni.. sy tak pernah lagi jumpa kenalan blogger.. teringin jgak nak join gathering..

ziraziz said...

kayuh basikal???
hebat.hebat..dah lama sy x kayuh basikal :P ..

~~zana@pb~~ said...

Siapalah blogger femes nak dtg tu?
Amboi kayuh beskal pulak? tak cukup kurus ke? jgn nanti kejong pulak kaki tu nak nyambut tetamu....hehe...teringat akak komen CR kat blog kakcik, nak kenal dgn zana...haha...kisahnya taktau lagi...kakcik jumpa akak hari tu.

ieda said...

yahoo menariknyaaa
rajinn ayu mencuba
nanti dah boleh cantik macam nie , akk nak order .. pos ke kuantan ye dik ... boleh ???? ;)

umialya/k.tini said...

lamanya akak tak masak kek pisang

ainnoraini said...

Sedap buat minum petang nii..

aizamia3 said...

berjaya akhirnya.. ;)

JunAina said...

Kalau rajin semuanya menjadi Ayu yang penting jgan putus asa, sekali tak jadi cuba lagi...lama2 jadilah.

ejaescobart said...

wahh.. dah cantik... ni yg semangat ni...

cemana ek nak kuarkan bilah dia tu? cabut cenggitu je ke?

aDisH.sHidA said...

ayu..sedap nya..shda tak pernah buat pun asyik beli je..huhu..meh anta kat kedah sebiji

~ yus ~ said...

usaha tangga jaya.....:)

mmg nampak sedap tu kek pisangnya...