CITARASA RINDUAN

Saturday, June 23, 2012

Tutti Frutti Indrapura Kulaijaya


Salam 3 Syaaban sahabatku, tadi malam daku dan family tiada agenda utama, disebabkan MIL tiada dirumah iaitu bermalam di rumah pengantin (adik beradik arwah FIL) kami sekeluarga cuci-cuci mata di bandar Kulaijaya.... 

Macam biasa bila kemana-mana up status di FB.. Hhehehhe, gitulahkan zaman sekarang ini, semuanya dihujung jari. Sebenarnya kebaikkan yang ku nampak bila berkongsi sesuatu dengan sahabat alam maya,selalunya hanya yang positif kami perolehi..

(percaya tak? hah!! kan ramai yang tak tahu TF kulaijaya dah dibuka)

Sebagai warga Kulai aku berbangga keranaTuffi Frutti Kulaijaya telah dibuka., Bagi peminat yogurt.. Jom kita santai sama-sama, sebenarnya TF menyediakan pencuci mulut yang sangat elok untuk kesihatan tubuh badan, lebih-lebih lagi kesan TF terhadap pergerakkan usus sangat baik, tu yang harga TF sangat berpatutan (tiap kali gaji, bolehlah kan?)

(Lokasi sebenar TF INDRAPURA: Bertempat di Car City Indahpura kulaijaya, belakang Mc Donald bersebelahan Lily Thai Restoran)

(inilah Yogurt yang kami sekeluarga pilih, harga 3 mangkuk hanya RM 24.50. Bijak tak kami pilih?? kalau pertama kali dahulu kami tak tahu guna peralatan dan takut kena caj mahal, sekarang dah pandai)

Sebenarnya, nak syerlah pengalaman dahulu semasa pertama kali ke Tuffi Frutti, korang boleh ke entry lepas-lepas, malas cari? hah!!! korang klik SINI.. sah-sah aku syer cara nak menggunakan segala peralatan nak pilih TF kegemaran korang tu.
  Wajah-wajah kesayangan hamba, Umai dan En Zalie senyum melebar, walau cuaca kat luar sejuk (hujan)

Tuan tanah pun nak gambar sama, cuba lihat cermin belakang aku? bukti cuaca yang tersangat sejuk... 

Yogurt pilihan aku.. Pastinya suka yang coklat-coklat sahaja


Kredit to my en Zalie sebab sudi belanja kami...

Harap maklum, pada hari ini 23 Jun 2012, Citarasa Rinduan tidak beroperasi, atas sebab-sebab tertentu, kesulitan amatlah kami sesali. Terima Kasih



16 ulasan:

sisdee said...

dah lama tak makan TF hehehehe..baru2 nie makan snogurt pun ala2 TF tapi raja farah pnya..pun best gak hehhehehe price mcm ada kureng sikit dari TF... ;)

kak tini (umialya) said...

nampak sedap

azieazah said...

KAk Azie tak pernah lagi makan Tutti Fruity ni tapi anak-anak dara Kak Azie dah biasa ler sangat.
One day, nak kene try gak ler.

Suka ayat “kredit En Zalie sebab belanja kami”..

ieda said...

haa dah merasa lah juga ayu kan .. ;) akk nie x merasa layie di huhuh bileeelahh agaknyeee ;)

jemarisuri said...

wah kt sana pun dh ada ekk...bestkan ayu ..tp kalau pekena ari2 mmg fulus pun kurus kan...hihi

teratai said...

Anak2 kak mmg suka TF ni...tp kak kurang sikit sbb x minat yogurt!

~~zana@pb~~ said...

Mcm takde je tutti fruity kat Sabah ni...tengok je la org dok menyudu sana, menyudu sini..

insan_marhaen said...

sihat en zalie? CR jaga beliau baik-baik ya. tiket ke syurga tu!

aizamia3 said...

tak pergi lagi TF ni tapi bukan kat KulaiJayaler.. jauh sangat.. gara-gara en. suami outstation selalu.. nak pergi sendiri tak terbawa rasanya anak2 ni.. hehehe..

Daddy Ziyyad said...

Saya tak pernah makan TF ni..heheh

Kengkawan said...

bagus promo ni kak, slama ni x teringin pun. .. pas ni rs nk try gak la.. hehe

Mrs. Abi said...

waaaaaaaaaaa....sedapnyeee...hujan2 pun layannnnnnn hehehehe

Nur-nba said...

Memang menikmati betul.. Kak Nur prefer Snogurt.. Murah sikit harganya.. :D

eelobor said...

wah....sedap nyerrr

ainnoraini said...

Anak2 kakain mmg suka sangat mkn TT ni..
Siapkan duit jer lerrr...

Ardini Humaira said...

terliur... gulp.... miri tade tuti fruti, kak. :'( huaaaaaaaa