CITARASA RINDUAN

Saturday, June 9, 2012

Perniagaan daku sekarang?



(PIZZA pilihan BESAR, perasa pelbagai seperti Ayam, Ketam, Daging)


(PIZZA pilihan kecil, Perasa Ayam dan daging sahaja)

PS: apa-apa hal. boleh berurusan di email daku umairahayu@yahoo.com

22 ulasan:

Aisy Nasiha said...

Waw, pelbagai produk ni...mesti byk duit masuk.tahniah, rajin mesti akan dpt byk hasil juga.

Aisy Nasiha said...

bagus ni, pelbagai produk yg dijual. tahniah kak ayu..semoga terus maju dlm perniagaan ye.

Citarasa Rinduan said...

Aisy Nasiha:
terima kasih atas sokongan....

PS: ayu tak boleh ke balog kamu... kenapa ya?

anyss said...

Assalamualaikum,
Nak order BESAR punya...extra cheese, extra ayam.

Kalau dekat, hari2 dah pi serbu ;)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Bagus!. Moga bisnes Ayu bertambah maju!.

sisdee said...

wow mcm best jek...good luck dear ;)

jeBateja said...

Fuyooooo....kak...dah maju 3 4 tapak ni....bagusnyaaa....errr....perasa mee bandung ada tak...???

Alinaclover Premium Beautiful said...

wah! piza tu.. tahniah kak ayu.. makin maju!

umialya/k.tini said...

untungnya pandai masak

Cik Sara said...

Apa? Akak jual pizza ke sekarang? Pos mai kl buleh?? weeee....

kakcik said...

Tahniah Ayu. Dah pelbagai pilihan. :)

Kasih Suci said...

wah wah kak ayu.. makin maju bisnes akak... dah bukak cabang baru nampaknya..semoga terus success ye..(",)

Acik Erna said...

assalam ayu..tahniah..dh bertambah menu dikedai ayu ye.

aDisH.sHidA said...

tambah lagi 1 bidang CR kan...xde test food ke utk org kedah hehe

Nur-nba said...

Salam.. Wah dah tambah menu.. Bagus2.. Ayu, Noxxa Amway Bread Maker tu harganya berapa?

Yasminhamid said...

amat teringin nak ke kedai kak ayu....ntah bila berkesempatan..

lieynanilaz said...

berkembang dah bisness!!..tahniah kak.semoga suksess.

kalau dekat lama dah tempah..:)

Mysara Ab Rahman said...

wah sedapnyer!

Shahriah Abdullah Novelis said...

As'kum Ayu cayang muahh cun melecun! Tahniah! dik akak Samsiah Abdullah doakan perniagaan adik akan terus maju dan maju... Aminn... akak sentiasa sokong semua kengkawan yang sentiasa berusaha mencari rezeki... you're the best! muahzzz

teratai said...

Minat juga pizza ni...biasa beli dengan cikgu sekolah yg jual di sekolah!

Bagus Ayu...semoga perniagaan Ayu berkembang maju:)

aizamia3 said...

wah.. kalau dekat ni, mau hari2 singgah.. ;) sebab feveret..

azila said...

Pizza ketam satuuuu:)