CITARASA RINDUAN

Monday, June 25, 2012

Penangan CR,Blogger ini kena mandrem??



(bak kata blogger Azreef, blogger Kak Yus kena mandrem, ahakss)

24 Jun 2012, kunjungan blogger selatan ke CR.. menyebabkan beberapa blogger lain tertanya-tanya sebab aku up status jam 8 pagi... Normal, bila ku terima kunjungan blogger pastinya ianya menerbitkan suatu perasaan yang indah..

Akhirnya jam 11.40 pagi blogger Sari Yusa menerjah ke CR gara-gara keinginan beliau merasa telur mayong,(nanti kita baca entry beliau tentang telur mayong yang diidam-idamkan, hehehhe) Masih ingatkan kalian tentang kunjungan beliau kali pertama?? sila klik sini... Gara-gara teringin si telur ikan, daku meminta en Zalie carikan awal-awal

(kak Yus yang cantik berseri)

Ku abadikan wajah kami berdua di Citarasa Rinduan, bukti kunjungan beliau dan keluarga ke sini lagi.... dan sebenarnya, kerana beliau juga membawa barangan dari Sarawak, kiriman yang ku pinta apabila mengetahui beliau sekeluarga bercuti ke sana.

Buat beliau, Terima Kasih daun Keladi kerana bersusah payah mencari kek Lapis Sarawak dan FM kesukaan Ayu, terharu....

Photo: Cenderhati dan kiriman dari sarawak. Agak2.... Dh dpt tau blogger mana y singgah ke citarasa rinduan?
  klu bijak bestari jom teka.....
(perhatikan ikan terubuk masin? masih segar bukan?)

PS: sentiasa gembira dan suka dengan persahabatan yang terjalin, dan terima kasih buat sahabat yang sentiasa sudi membaca blog Citarasa Rinduan










22 ulasan:

eelobor said...

huhuhu.... aku masih belum terkena lg nih sbb tu x sampai2 lg

kakcik said...

InsyaAllah, satu hari nanti, kakcik mesti berjumpa juga dengan Ayu. :)

azieazah said...

Bab bab mandrem ni memang seriau.
Wahhh seronok tu dapat jumpa blogger. Hajat hati Kak Azie pun nak sangat jumpa Ayu. InsyaAllah, ada jodoh nanti.

Sari Yusa Ibrahim said...

hihihi... Mak Esah manalah Ayu pakai.. hehehe.

Sebenarnya kena mandrem dengan kebaikan Ayu, insan yang sangat istimewi bN1hUvrJ

Semoga persahabatan yang terjalin kekal hingga ke akhir hayat.

[PCL] said...

wuh..sampai cmtu berkali2 ek...dasat nyer CR...yg ukhuwah terjalin.

Hansyirah Takezur said...

menu best apa lg yg ada kak ayu? hehe. kdai kak ayu katne benony? :D

kak tini (umialya) said...

telur mayung, best tak??

Kesuma Angsana said...

I'm happy for kawan2

Kakzakie said...

Ikan mayong asam pedas ayu kakak dah rasa tapi telur belum lagi:)

Bila agaknya kita dapat jumpa lagi ye?

gadisBunga™ said...

saya pun masih teringat akan sedapnye air tgn akak....nyummm... :)

ummiarissa said...

Johor...kalau ke sana boleh singgah...

pok amai-amai said...

Sy puyn teringin nak kene 'pukau' dgn air tgn Ayu. Heee~

Mrs. Abi said...

telur mayong....emmmmm

Acik Erna said...

teringin jugak nak ke CR dan berjumpa ayu

Daddy Ziyyad said...

saya balik JB nanti nak terjah CR lah..boleh? ekekeke

anyss said...

Assalamualaikum,
Hu huhu kata mendrem buatkan daku seram sejuk berdiri bulu roma...

Qaseh dalia adelia said...

wah bila pulak nak p ke teratak citarasa rinduan ni hihihi

jemarisuri said...

ke selatan mmg bkn laluan js...bila dpt pekena masakan ayu...^^

miloais milo said...

mandrem???
ngeri hoccay!

ayu - ikan terobok masin - sedapnya goreng ngan bawang dan cili kering!

mama maman aka yana said...

bila la nak smpi sana nih.. huhuhu

Ardini Humaira said...

nanti bila ada rezeki InsyaALlah dni p ke CR kak.. nak jumpa akak :D

akuzle ayu said...

Akak pon teringin nk singgah ke CR neh. Mudah2an nanti.. Amin2..