CITARASA RINDUAN

Thursday, December 13, 2012

Berkecai hasrat dihati!!

Kacak lagi bergaya lepas kena shampoo... Aku panaskan dengan pusing2 padang badminton 5-6... siap up..up lagi.. Huhuhu...


Namun, berkecainya hasrat dihati.. hujan lebat tak henti2.. tak apa esok pun boleh.. kalau hujan esok2 hari?.. tak payah kayuh.. makan..makan.. bior kembang dan membesar dengan jaya. Hahah...

ps: up entry sambil kayuh mulut dengan jambu batu... huhuhu

13 ulasan:

umialya said...

senaman mulut

anyss said...

Assalamualaikum,
hu hu hu hu hujan itu rahmat tau ;) ----> alasan utk x kayuh!

citarasa rinduan said...

kannn...
hahahahah..
tambun lagilah body ni

citarasa rinduan said...

waalaikumusalam..

jommm i belanja u pisang goreng,keledek goreng..

syokkk time hujan2 ni

muhahahahhahaha

Norhaizan hakim said...

sebelum ramadhan dulu kak zan rajin jogging kat taman dekat rumah..sekarang dah stop..alasan..takut anjing!..dah takut nak naik penimbang..waaa..aku dah gemok!!

teratak hati said...

nak buat camane hari2 hujan je skrg ni kan..

citarasa rinduan said...

izan....
dulu ayu jogging gak... sbb kn kejar dgn anjing. terus tamo lagi.

hahahaha

citarasa rinduan said...

salinaaaaaaa


macamana nie?

Kengkawan said...

esok masih ada kak hehe

abah khalisha said...

hehehe..sabar dugaan tu

azieazah said...

Kayuh tak bergerak dalam rumah, tak boleh ker? hehehe

kakngah said...

skrg tetiap ptg hujan. kuar cycling lps subuh ok gak.. :)

MyraQhairel said...

kak...pusing pusing dlam rumah jek...heheh...