CITARASA RINDUAN

Monday, December 17, 2012

Rezeki kami bertemu di teratak Blogger Salina

Saat yang tidak dapat dilepaskan dengan begitu sahaja, pelawaan blogger Salina (teratak hati) untuk bertemu ke majlis putera sulung kesayangnya pada malam 16 DEC 2012 membuatkan saat malam tersebut yang indah-indah sahaja

Pada awalnya aku tidak dapat menghadirkan diri, namun apabila blogger RINA yang dari jauh menerima pelawaan tersebut, ku ada keberanian untuk memandu dimalam hari. Dan akhirnya kami bersatu di bandar Tenggara, Kota Tinggi.

Happy birthday Hakim, saat memotong kek XXXL buatan ibu Hakim... (tak sangka Salina pandai mendeko kek, cantik dan sedap
Sebelum kek kena potong, dan triffel dihabiskan dengan cepat, sempat juga aku merakamkan gambar dengan tangkas. Horeyyyy

Nasi tomato yang nyami dan mee hoon goreng, jua kesemua juadah hari lahir Hakim dibuat oleh Salina sendiri atas bantuan MIL beliau.. Cayalahhhhh

Nyamiii.. sedapppp
Risya dan Umai, yang lagaknya dah macam adik beradik, Maaflah Risya.. Umai suka buat gadget kamu macam haknya sendiri.... Hahhahah

Harus juga ibu Risya dan Ibu Umai berposing bersama, bak kata Ibu Umai, sebelum make up kita cair (walahemahnya kami memang tak bermake up, tapi nak kontrol wajah sebelum makan kesemua masakkan Salina yang terhidang atas meja)

PS: moga ukhwah kita kekal selamanya. Insyallah

28 ulasan:

aDisH.sHidA said...

semoga ukhwah kekal...

tak sabar nak jumpa ayu nie

Kakzakie said...

Syukur alhamdulillah... Hakim mesti ok malam itu sebab di rumah sendiri.

Daddy Ziyyad said...

besar betul kek tu! hihihi

Mama Vogue said...

Ye lah.. Besar nyer kek..!
Wahh.. Hakim dah setahun dah :)
Best nyer bila dapat jumpa blogger lain :)

anyss said...

Assalamualaikum,
:-)

teratak hati said...

Juadah yg tk seberapa..mak mertua yg banyak masak sbenarnya..first time sy sndiri buat majlis..ni pun rumah MIL and FIL..rumah sendiri tak de..huhu..

*SiRibenMerah said...

alamak sedapnya menu.. aummmmm~
pasneh roger2 blogger KL jugak tau... hehehe..

gadisBunga™ said...

saya tak hadir semalam, wuwuwuwu~

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Seronok jumpa kawan maya di alam realiti... pastu dapat makan2 .. tu yg paling seronok kan :D

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

Hihi..semoga nnt kita ketemu lagi :D

Zee Suhaini said...

sedapnya nampak kek tu...

salam perkenalan..

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

ayunya mak2 budak ni

JS or Mrs.Lina said...

insyaallah

Nur-nba said...

Wah..besarnya kek Hakim.. Tentu seronokkan dapat bertemu lagi.. Salina ada jemput juga tapi tak dapat datang atas sebab2 yang tak dapat dielakkan..

Areef Ibn Naim said...

salam,

sori tk dpt join...

kak, umai nak tab satu tu, hehehe...

ibuintan said...

tahniah Hakim... besarnya kek Hakim

untung kan, secara tak langsung hubungan anak2 blogger pun makin rapat dan mesra

wahida said...

syoknya jumpa2an mcm ni...

sedap2 lak menu tu...

kek tu terliur tgk..huhu...

ziraziz said...

..bes kn jmpa kwn2 d alam realiti..slalu tgk kat alam maya je..semoga ikatan ukhuwah yg terjalin smakin kukuh.. :)

ieda said...

alhamdulillah
semoga ukhwah yg terjalin dpt di kekalkan .. ;)

banyak menu , sedap2 tau ! .. ;)

Ratu Hatiku said...

Seronok dpt bersua muka kan...
Semoga ukhwah terjalin berkekalan..

Mat Gebu said...

Kenapa che mat tiba2 ngidam mi hoon goreng?....grrr... hehe..

ariana said...

Indahnya pertemuan di alam realiti ye..moga hubungan semakin erat..wah., Rina pun ada sama..:)

Mas Zull said...

assalamualaikum ....seronoknya dpt bertemu di alam nyata kan...;)

abah khalisha said...

Seronok ye dpt bertemu

Kesuma Angsana said...

wah seronok sungguh ye

zila norazila said...

bestnya dapat jumpa..mkanan best plk tue:)

Pak nujum said...

Blogger salian mesti kenal dgn blogger Linda (miamanis)....kerana rumah mak mertua salina sebaris dgn rumah mak linda.....untungnya dpt berblog dgn org sekampung ....dapat sentiasa jumpa....

Oh Oeya said...

Wah! Gathering lagi ya.. Alhamdulillah.. Moga bertemu lagi :)