CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 11, 2012

Gigih ker aku dalam dunia blog?

Pada mata korang, aku sentiasa sempurna seperti tumisan masakkan macam gambar diatas... Kombinasi bawang, cili,gula,garam mengindahkan mata.


Namun, ku manusia biasa.. bekerja, menguruskan keperluan utama keluargaku.. dan kadangkala kabur dalam dunia blogger, ada masa terluang ku berblog.. begitu juga BW..


Moga sahabat memahami ke'gigih'an ku berblog.. Moga ada yang tak kecil hati dan terasa andai ku tidak sampai ke blog kalian..




19 ulasan:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

sayur masak lemak tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!! arghhhhhhhhhhh!!

Kakcik Nur said...

Kakcik tak kecil hati kerana kakcik faham kesibukan Ayu. :)

Sharifah Nadzarah said...

SAMALAH KITA AYU...TAK DPT NAK JENGAH SEMUA RAKAN2...MOGA UKHWAH TERUS TERJALIN

anyss said...

Assalamualaikum,
Utamakan "yang utama", baru tak zalim kpd diri sendiri ;)

umialya said...

sedapnya lauk tu ayuuuuuuuu.....

abah khalisha said...

bagi makan free sekali dua mesti tk kecik hati punya.hehee

Kasih Suci - Mama Damia said...

hai kak ayu..
dah lama tak tinggalkan komen kat blog akak.. selalu dtg sebagai silent reader je..hehehe

Daddy Ziyyad said...

takpa...saya faham...tokey kedai makan mmg busy...hihihih

aDisH.sHidA said...

masak lemak pucuk paku ke tu...naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak

MyraQhairel said...

salam kenal...jenguk blog akak dari blog daddy ziyyad...akak ada kedai di laluan kulai - bandar tenggara yer..boleh la ajak incik asben singgah bila2...another blogger Johor..leh tambah kenalan :)

jeBateja said...

Saya mmg kecil hati dgn akak.....ahakz...ahakz....tapi kalau dpt mee bandung satu....kira seatle laaa....ahakz....ahakz....

norhidana miswan said...

takpe... cume jgn terus di lupakan sudha lah

Kniedaz said...

saya sabar menanti ^_^

Ummiarissa Mahdi said...

saya juga setia menanti kunjungan tuan blog...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

sangat memahaminya ayu..

Mas Zull said...

assalamualaikum ayu...sedapnya tengok lauk2 tu nanti nak rasa juga...;)

teratai said...

Kedua2 sayur tu kegemaran kita tu...sedapnya:)

Nur-nba said...

Takpe Ayu.. Nur sangat memahami.. Tq sebab sudi singgah.. Jangan merajuk tau.. Entri Ayu Nur tetap baca.. Nur nak cuti buat entri kejap je..

Kengkawan said...

gitu plak...hehe