CITARASA RINDUAN

Sunday, December 30, 2012

Kuatkanlah imanku dimalam hari

Pandang gambar cengkodok.. aku terliur

Pernah snap gambar nasi goreng udang kepunyaan anak daraku minggu lepas, bila belek gambar ditengah malam.. nafsu ku memuncak,lapooo.. tergugat!

Gambar masakkan cley pot, tak silap lepas balik hospital jumaat lalu,aku suami isteri layan di tesco tebrau. Peberat aku tuu.... sarapan sempat ambil biskut oat, tu yang makan tak angkat kepala.

Yang ini pula gambar paling tak tahan... memang tergugat sungguh imanku... Tolong!!! daku tak ambil apa2 makanan dan minuman bergula 8pm keatas...
Kuatkanlah imanku ya Allah...Amin

13 ulasan:

jeBateja said...

Akak....kita cop gambo yg akhir sekali...itu saja bantuan yg leh berikan...bantuan nya...tulun habiskan...ahakz

citarasa rinduan said...

hahahaaa..

jebat diet gak eik

[PCL] said...

CR, sabaq na...cuba jgn tgk gamba makanana yg menyelerakan mlm2 gini...sy pong teruja., program kurangkan makan sy dah start awal sblm masuk 2013...harap berjaya, bkn diet tp nk jaga kesihatan.

ps ; sy sekeluarga sihat2 aje..tq masih ingat singgah blog sy lg.

citarasa rinduan said...

delete dh pcl.

mmg tak leh simpan..bahaya.
hahaaa

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Akak belasah je makan semua benda.
Tak yah diet2 sgt la Ayu... dah ok dah bdn Ayu tu... nk kurus cemana lg?. (ke selama ni Ayu main edit2 gambo..hahahaha).

CiKPuaNLawA said...

oke saya lapa... tgok gamba
nk sarapan ape pagi ni...

Queenie said...

hahaha...cobaaaaannnn...

citarasa rinduan said...

ya kak...
ayu edit kasi ramping.. hahahss

citarasa rinduan said...

hehehee..

belasah mee hoon sop.. jom

citarasa rinduan said...

kikiki.. tolong k.Q

♥ ROS ♥ said...


**baru sempat blogwalking... sorry lama xjengukk..huhuhu

abah khalisha said...

Jenuh nak abiskan ABC tu

Nur-nba said...

Paling tergoda dengan ABC tu.. Sedapnya.. :)