CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 4, 2012

First time!


2007 hingga 2012, inilah kali ke empat tayar dan Rim ditukar. En Zalie suka jaga dengan baik. Dan inilah pertama kali aku temankan En Zalie kesini

Kedai nie macam kilang, tak puas aku dan Umai pusing2 'usya' Rim, pekerja seramai 6 orang tu dah siap pasang tayar baru. Cepat betul kerja diorang.

PS:
Ada rancangan nak jelajah thailand dengan 4x4, tapi banyak kena fikirkan... emmmmmm..



10 ulasan:

*SiRibenMerah said...

kalo sembunyi tgh2 tayar tuh sure saya tercari2 di mana akak kann.. hehehehe~

citarasa rinduan said...

kikiki..
tetiba teringat kak zakie main sembunyi2

azieazah said...

Kenapa nak main sembunyi-sembunyi? Ada orang kejar kah?
Ohh kalu termasuk kepala dalam tayar, satu badan bau getah! hehehe

citarasa rinduan said...

iyra tu mmg suka main sembunyi2 sejak balik dr selatan..
bahahahahaha (tiru daddy zz, gelak)

bau getah? wangi tu. hehh

insan marhaen said...

Kancil IM belum pernah tukar rim. Lebih senang dengan original rim.

Im suka guna tayar jenama Bridgestone.

Mas said...

cakk....tercari2 ayu nyorok mana......he3

citarasa rinduan said...

ayu suka ktabahan IM dlm hidup.

moga kancil IM sihat2 dan mberi y tbaik u tuannya..


citarasa rinduan said...

mas..

ada!!

dlm hatimu.
hehhehhe

Jemari_Suri said...

mmg xnmpk ni..kalau main sorok2 ngan umai...hihi

anyss said...

Assalamualaikum,
Fuhhhh jelajah Thailand? Waaaa daku dah lama bercita2 nak jelajah tapai hanya mampu jelajah balik kg hu hu hu

hebatnya tempat tukar tayar ni....besar, luas, bersih n banyakkkkkkk nye tayarrrr n rimmmm