CITARASA RINDUAN

Wednesday, December 12, 2012

12/12/12 (100 tahun lagi perlu diulang? Sah aku dah mereput)



Bila blogger Abah Zino up status di FB.. ku terus berfikir untuk menjadikan ianya suatu kenangan, dan sayangnya,.. Jam yang ingin ku taip 12:12 menjadi 12/12.. Hahahhaha, gitulah daku yang yang cepat.. typo sudahhhhhh...


PS:hanya sekadar nombor yang cantik,apalah sangat, namun untuk mengulanginya 100 tahun akan datang???  entahkan tulangku sudah mereput diliang lahat atau dunia sudah tidak wujud lagi? Wallahualam..

15 ulasan:

Kakcik Nur said...

Ianya sekadar angka... :)

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

angka yang cantik semoga ada kenangan paling manis di sebaliknya

Lelaki Ini said...

cantikkan tarikh hari ini

anyss said...

Assalamualaikum,
Saya jugak suka dgn nombor2 cantik, tapi...x penah ambik no ekor ya :-)

teratak hati said...

Cantik kan tarikh tu..klu hari sabtu/ahad meati rmai yg amek tarikh tu tuk kawen..

Sharifah Nadzarah said...

angka yg ditunggu2...harini besday cik hb kita...

JunAina said...

Tarikh ini tiada apa yang istimewa cuma tadi terselamat dari kemalangan...alhamdulillah...

Efah Suhaidah Salamon said...

salam perkenalan k.Ayu

kay_are said...

eakadar angka yang cantik je kan.. tak lebih dari itu.. hmm

Zana Ariana said...

mmg nombor yang cantik..kalau jatuh pada hari Sabtu/Ahad tentu ramai yg pilih sbgai tarikh perkawinan ni..

ziraziz said...

..my plat num 1212 .. :D

ibuintan said...

sekadar barisan angka yg cantik... itu je kan!

Cikgu Fikri said...

hanya sekadar angka yang cantik utk simpan kenangan indah..

cehwah. lama xdtg blog akak.. :)

Nur-nba said...

Memang cantik tarikh tu... Nur pun simpan buat kenangan pada entri blog..

Mas Zull said...

assalamualaikum ...angka yg cantik tu...:)