CITARASA RINDUAN

Saturday, December 15, 2012

Dan Akhirnya.. (Ewah macam tajuk novel pulak)

Ngeeeeee....
Cuaca cun.. so, jam 6.40pagi  daku bersendirian berbasikal..
Peluh banyak keluar....
Rasa jadi baru pulak hari ini. Tarikh yang cantik 1/2/34 H.. Moga yang baik2 buat diri ini dan kawan2 semua...

Jommm.. kerja...

ps: di pasar ada pelanggan tanya resepi mee Hailam.. syukur, ilmuku diturunkan buat orang lain. Moga dimanfaatkan ya

11 ulasan:

lil'su said...

alhmdulillah..semoga hari nie dan seterusnya memberikan kebahagiaan dlm hidup kita semua...

Ummiarissa Mahdi said...

semoga diberi kesihatan yang baik...banyak tak peluh keluar...dah lama saya tak naik basikal...pandai lagi ke tak...

Kakcik Nur said...

Assalamualaikum Ayu, semoga pemulaan yang baik akan berterusan kebaikannya. :)

Areef Ibn Naim said...

salam,

fuyohh, lengkap sepersalinan tu, hehehe...

kak ayu, ada org kata klu kita nak mulakan sesuatu pd tarikh yg baik, in sya allah akan kekal istiqamah...

anyss said...

Assalamualaikum,
Selamat jalani tarikh yang cantik dengn perkara yg cantik juga.
Tak nak resipi mi hilam...nak semangkuk mi hailam yg sedap hu hu hu --------> nampak benornya malas hu hu hu

Kakzakie said...

Kakak berangan nak beljar naik baskal cuti sekolah ini tapi tak berjaya Ayu.

Selamat beriadah dan teruskan.

pssst: terima kasih kiriman sms - kakak masa tu sedang tak terdaya.

Munnafendy said...

amboi siap ada helmet?? bagusnya! sy dah lama tak mengayuh basikal kak ayu...lupa dah kot :p


baiknya hati kak ayu turunkan resipi kat org lain..biasanya org meniaga ni ckup berahsia. =)

pena rozie said...

Bestnyer kalau dpt berbasikal jgk....

Azian Elias said...

tak sume org suka share recipe...mcm boleh bwk mati.

ibuintan said...

berbasikal... best nye Ayu, lengkap dgn sutnye sekali


teruskan usaha demi kesihatan yg baik

aDisH.sHidA said...

pergh ayu berbasikal....best nya...shda dah lama x mengayuh..hehe