CITARASA RINDUAN

Sunday, December 23, 2012

Hasil berkolagen? Jeng2...



Nielah hasilnya.. kiri tu gambar sebelum ku berkolagen, sebelah kanan tu gambar terkini....
Kalau ikut aku bezanya tak perasan. Bila satukan gambar antra keduanya, jerawat halus bawah dagu dah kurang...
Syukur....


Semalam petang dapat parcel dari doktor Hanie Abdullah.. wahhhh.. vitamin C daku dah sampai.. Nanti bila kesan dah dapat bolehlah daku syer ya... Mana tau ada yang ingin berkolagen dan ber'vit C

21 ulasan:

gadisBunga™ said...

woohoo!! Terbaik!! Tambah jelita la kakak!

citarasa rinduan said...

auwwww..
nak bervit c pulak.. mana tau leh putih pulakss.. lalallala

akuzle ayu said...

Wah! Bagus neh..heheh

citarasa rinduan said...

kak ayu..
jomm order ngan doktor

insan marhaen said...

Waa... tadi ziarah mak. rupanya mak mula makan Beuty Umaira. dalam itu ada kalogen.

ibu_suri dah gedik minta IM belikan.

tapi harganya....tu la....????

pena rozie said...

Tak sabar nak cuba ni....,

jeBateja said...

pehhhh...ambil vitamin C tu....terbaek lah kak....

citarasa rinduan said...

kolagen xsmpai 30 pun IM..

umaira harganya kusss semangat

citarasa rinduan said...

PR..
jommmm cantik

citarasa rinduan said...

terbaikkkk..
heheee

Nur-nba said...

Wah.. ramai betul yang berkolagen.. Nanti share testimoni lagi ye..

mamawana said...

Like Like...

azieazah said...

Harus gak la nak cuba!

ziraziz said...

nak kena try gak ni..mne tau blh cantik mcm model kt gmbr ni..:)

nurul said...

cun! www.dresslover84.blogspot.com

~~zana@pb~~ said...

Mcm teringin jugak akak ni, boleh la bg info siapa yg harus di hubungi.

CR, biar org tak nmpk perubahan yg penting suami kita nmpk...hehe.

Kniedaz said...

kolagen apa sis makan?

ieda said...

wahh bagus lah kalau ada perubahan ayu ... suke akak tgk ;)

teratai said...

Terbaik:)

Tihara said...

vit c orang kata bagi kulit cantik kan :)

mamawana said...

wah bertambah gebuss..mulus...femusss