CITARASA RINDUAN

Thursday, December 6, 2012

Tarik nafas sat!


Seawal pagi kami berdua tersekat disini.


Akhirnya jam 8.15 pagi sampai juga ke sini. Minggu lepas kami ke sini juga, cuma bezanya hari ini rawatan susulan tentang paras gula dalam badan En Zalie di perolehi.

Beratur menunggu giliran memang memerlukan kesabaran. Jam 9 pagi hingga 12. 30 tengahari tiba giliran kami.

Tambah penat dan letih bila kesemua result darah/asid urid/kolestrol tidak memuaskan...

Bulan 1 / 2013 terpaksa rawatan susulan dipercepatkan.. Moga yang baik2 buat suamiku...


Ps:
 Nak bercuti untuk menarik nafas yang terasa seperti bongkah besar di dadaku. Ya Allah kau permudahkanlah.

46 ulasan:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Ya Allah, kuatkan semangat Ayu ya. Banyak sungguh yg Ayu lalui yg pastinya akan mematangkan Ayu. Sebab itu akak nampak kematangan Ayu bila bercakap sebab Ayu ni banyak pengalaman, betul tak?

abah khalisha said...

lama betul menunggu

citarasa rinduan said...

seperti dikau dibahuku..
tq kak Yus..

(menangis dlm hati.. sebak!)

citarasa rinduan said...

mujur tak bawa umai.

jadi kami berdua tidak terlalu penat menjaga/menenangkan hati umai

anyss said...

Assalamualaikum,
Banyak2 tarik nafas n sabaQ ya dinda
InsyaAllah, jaga makan nanti...jenjalan byk2, akan kembali normal

Wanita Mutalib suka Share Instagram's Pictures said...

sabar ye kak ayu.
kami semua doakan yang terbaik.
inshaAllah :)

citarasa rinduan said...

waalaikumusalam..
thanks anyss..

in shaa Allah akn cuba y tbaik buat beliau

citarasa rinduan said...

eita..

thanks sayang..
aminn

Yatie said...

Ayu wanita yg tabah..akak kagum dngn Ayu...moga yg baik2 buat Ayu sekeluarga...Aamiin..

Kakzakie said...

Harap keputusan diperolehi utk Zalie ok..

psst: Oh betullah adik kata jem. Hari ini dia ada rakaman kakak tak hantar minta tolong ayah budak yg ngaji dgn kakak hantar. Masuk sessi yg ke4 adik dah tak boleh rakaman sakit perut sebab tak sempat buang air dah masuk konti.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

TUNGGU --- > KESABARAN

Memang banyak betul kesabaran Ayu ni... semoga suami Ayu cepat sembuh ...

Munnafendy said...

kalau pg kat gomen mmg mcm ni lah keje nya kak ayu...byk2 bsabar je lah..

smoga kptusan en. zalie nnti ok2 je eh...aminnnn

Ummiarissa Mahdi said...

...semoga semua urusan dipemudahkan...

*SiRibenMerah said...

Ya Allah, kau permudahkan lah urusan pasangan ini :)

Ameen~

JunAina said...

Semoga semuanya baik2 aje Ayu...

aNa d'sKoDenG said...

doakan yg terbaik utk kesihatan en zalie...

ayu pon..bertabah la yerrr

Nur-nba said...

Moga segala urusanmu dipermudahkan.. Moga Ayu tabah dengan ujian mendatang..

Areef Ibn Naim said...

salam,

ok, tarik nafas 1,2,3 tahan, hembussss, hehehe...

kak, mg abg zalie cpt sembuh ye...

erm, tgk bukan sng kita nak berurusan di hospital... si polis traffik tu sng2 nak saman... maklumlah org ramai, sng sikit nak dpt byk collection, huhuhu...

Daddy Ziyyad said...

menunggu di hospital Kerajaan mmg memenatkan...kan?

saya doa kan yg terbaik buat En Zalie

citarasa rinduan said...

kak yatie.
terima kasih banyak2..
amin ya rabal al amin

citarasa rinduan said...

mudahan.
amin. 25 january 2013 ke HSI lagi kak zakie.

ps:.
smpai jam 8pagi area tmn gaya baru dihadapan mata. ngeri.. byk lori

citarasa rinduan said...

amin ya rabal al amin..

terima kasih kak Hayati

citarasa rinduan said...

amin..
26 dec nie ke HSI lagi u check up buah pinggang. risau gak..

thanks munna

citarasa rinduan said...

amin ya rabal al amin..
terima kasih ummi arissa

citarasa rinduan said...

amin...

touchingnya...
thanks iyra

citarasa rinduan said...

mudah-mudahan kak jun.

amin

citarasa rinduan said...

ana!!!!!

thanks sahabat..

amin...

citarasa rinduan said...

mudahan.


thanks cikgu nur..
terharunya Ayu

citarasa rinduan said...

wsalam..

buat senaman spotan kan cikgu.. amin

itulah.. ttg kes tu, ibarat kuman dicari. gajah dimata dibiarkan (peribahasa kak ayu sendiri. hahha)

citarasa rinduan said...

syukur daddy ZZ

doktor pakar disitu perhatin.

mudahan.. amin.. sentiasa mendoakan suami ayu sihat sentiasa.

eiela said...

semoga dipermudahkan urusan akak

Jemari_Suri said...

semoga semuanya berjln dgn lancar ye ayu...insyaallah ..

citarasa rinduan said...

thanks eiela..

lama tak nampak adik

citarasa rinduan said...

amin ya rabal al amin.

thanks JS

Wak Gelas™ said...

hospital sebelah je shopping Jaya Jusco tuuu makk kanns.., muger2 yg terbaek wat abg zalie jugakkk yeee

TiranaAduka said...

salam sis
Lamo eh! Sabo3x

citarasa rinduan said...

betul tu wak..
kalau arah balik.. saya bekejar nak niaga.. so, tak pernah singgah jaya jusco ..

thanks wakkk kerana doakan u en zalie

citarasa rinduan said...

wasalam tirana

sabor dah xkisah..
cuma tambah pilu result en zalie sgt mendukacitakan

MaMa Rey said...

banyak-banyak bersabar ya..mungkin ini satu dugaan dariNYA..kuatkan semagt tabahkan hati

Sunah Sakura said...

moga dipermudahkan semuanya untuk kak ayu sekeluarga...ameen...

norhidana miswan said...

pengorbanan akak tu msti ada balasan nnti... semoga tahap kesihatan en zalie makin baik

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Moga akak kuat.sian kat akak sgt2

citarasa rinduan said...

mama rey.

thanks ssgt
amin ya rabal al amin

citarasa rinduan said...

thanks sunah

sayang kamu ketat2

citarasa rinduan said...

mudah-mudahan..
thanks dana..


(terharunya kak)

citarasa rinduan said...

lydia...


sama2 sayang.