CITARASA RINDUAN

Thursday, December 13, 2012

Nekad...

Ada kaitan dengan entry sebelum2..... Ku Nekad untuk memulakan semula..
Pertama kali tentulah beri angin pada keempat2 tayar.. 2 bulan lebih dok tersadai dalam stor.. hari ini lepas siap memasak.. Aku pinjam pam angin pada pak saudara yang ada bengkel motor

Cik Baba, thanks sebab tak caj atas perkhidmatan angin... love lahhhhh (muhaaaaahaaa...) Sempoi jer pakcik aku, atas 4x4 pun leh pam tayar...

PS:
Nak mandikan dulu..... bagi kacak dan wangi

14 ulasan:

teratak hati said...

wah rajinnya..nak berbasikal ke mana tu? meh kayuh datang bandar tenggara ni..:)

citarasa rinduan said...

salina..
tunggu.. sis mmg kayuh sampai BT sengsorang

anyss said...

Assalamualaikum,
Panas ni sayang oiiii ....Opsssss! daku sorang je tak leh panas, kena migrin hu hu hu

Selamat mengayuh ya ;)

abah khalisha said...

nekad nak berbasikal ke??

citarasa rinduan said...

waalaikumusalam..
hahaaha..

sabor jerlah cik anyss kita nie.
ps; thanks awak

citarasa rinduan said...

abah...
Ayu dh 3 bulan bcuti. tayo basikal sampai penyekk. hahhaha
bersawang kooo body. nie tgk polish kat car wash..

chaiyokkk bt daku

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

cayalah Ayu!!

citarasa rinduan said...

pewetttt

Kakcik Nur said...

Selamat berkayuh Ayu. :)

Nur-nba said...

Wah bersemangat tu.. Chayok!.. Berbasikal kat mana tu Ayu?

munna said...

wah!... nak mengayuh basikal ye ayu... bagus utk kesihatan

JunAina said...

Semangat sedang membara ye Ayu...

Kniedaz said...

saya dan husband selalu berangan nak kayuh basikal tapi xkesampaian lagi ...basikal pun xde hehehe

Kakizan Omar said...

chaiyok..chaiyok...chaiyok... :D