CITARASA RINDUAN

Saturday, December 1, 2012

(ENTRY PENUH) Jelajah Blogger KL - Selatan


Alhamdullilah, akhirnya hasrat Blogger Akuzle Ayu (salah seorang ahli kelab Kita-kita Aje) untuk berkunjung ke selatan akhirnya terlaksana, 1 Dec 2012, adalah tarikh yang beliau nanti-nantikan, daku di selatan menerima selebarnya gerbang pintu untuk menyambut kehadiran mereka.

Photo: Kami semua di teratak Che Mat Gebu, Dapur Tanpa Sepadan.. Terima kasih semua.. Moga jumpa lagi semua <3

Teratak CMG di Sedenak, Kulai, Johor menjadi saksi, daku terlewat sedikit dari masa yang ditentukan, namun syukur kerana blogger Selatan berkonvoi bersamaku untuk ke Sedenak...

Kredit untuk kesemua blogger yang terlibat

Blogger KL yang terlibat adalah:

  1. Blogger Akuzle Ayu, Abe Zam, Anak-anak dan anak saudara Kak Ayu
  2. Blogger Daddy Ziyyad, Fiza dan kedua ZZ
  3. Blogger Riben Merah

Blogger Selatan yang terbabit adalah


  1. Blogger KakZakie dan ketiga-tiga puterinya
  2. Blogger Cik Mat Gebu dan keluarganya
  3. Blogger Nur NBA
  4. Blogger Rina dan anak-anaknya
  5. Blogger Gadis Bunga (asalnya beliau adalah blogger KL, namun rezekinya diselatan, akhirnya menjadi keluarga Blogger Selatan)
  6. Blogger Sis Lin
  7. Blogger Oh Oeya dan anaknya
  8. Blogger Salina (teratak hati) dan Hakim (anak)

Blogger Popular yang sudi meraikan gathering ini adalah

  1. Blogger Ben Ashaari, Qhaliff dan Zla.

Terima kasih buat semua yang terlibat secara lansung atau tidak, ku mengambil kesempatan memohon kemaafan andai ada terkasar bahasa dan terlepas kata-kata, moga ukhwah kita kekal selamanya. In Shaa Allah.

Photo: Di teratak Che Mat Gebu, Dapur Tanpa Sepadan :-)
(blogger Akuzle, Daku dan Blogger Oh Oeya)

ps: Entry tanpa Gambar, gambar akan di tambah apabila mendapat belas kasihan dari blogger yang terlibat dalam edisi Jelajah ini (daku tak membawa kamera, apa pun tak boleh)

37 ulasan:

Kakcik Nur said...

Akhirnya bertemu juga kalian. Entah bila pula giliran kakcik nak bertemu dengan Ayu...

-gedek! said...

UNCLE CEMBURUUUUU...!!!!!!!!!!!

teratak hati said...

best..!!

akuzle ayu said...

alhamdulillah!! sgt2 bersyukur n berterima kasih kpd Ayu kerana menunaikan hasrat akak...yg pasti akan ada kali yg seterusnya...amin3!!

Lelord said...

Xde rezeki nak berjumpa dan berkumpul

nyanyisunyi said...

Sangat cemburu....insyaallah lain kali pasti ada lg kan

*SiRibenMerah said...

Alhamdulilah... syukur... semoga ukhuwah terus kekal smp bila2.. hehehe...


Thanks akak :)

rinduan citarasa said...

insyallah kakcik..
pasti ada dgn izinNya

rinduan citarasa said...

jommm gather2 uncle

rinduan citarasa said...

terbaikkk

Nieda ramly said...

mesti meriah ni.perut pun kenyang . semoga silatulrahim berpanjangan.

rinduan citarasa said...

in syaa Allah.
dgn IzinNya.. kita jumpa lg ya kak.

maaf andai terkurang lynn slama kita bsua tadi di teratak CMG

rinduan citarasa said...

in shaa Allah..

kakkk..
nanti ada jodoh bsua ya

rinduan citarasa said...

kak ida..

hahaaaaaas.
sajer sakat kak....

in shaa Allah

rinduan citarasa said...

amin..

iyra y cantik. tq so muchhh.

best ssgt

rinduan citarasa said...

alhamdullilah..
syukur..
thanks nieda

mamawana said...

bestnyer gathering..jelesmeles gak nih

rinduan citarasa said...

azwa..
nanti turn akn dtg join ya

nyanyisunyi said...

Oops sorry ayu sebab tak perasan nama "riben merah" tu iyra mutalib..

rinduan citarasa said...

xmengapa kak ida..

insan marhaen said...

meriah bila saling menerima dalam kunjungan...

Acik Erna said...

assalam ayu..yang menunggu lebih ramai..Alhamdulillah..

Jemari_Suri said...

semoga ukhwah yg terjalin kekal buat selamanya...hurm bila plak js nk join jugak^^..

Daddy Ziyyad said...

alhamdullilah..
majlis berjalan lancar semalam..
pelbagai makanan..
pelbagai borak gelak ketawa..
moga moga kita bertemu lagi di lain kesempatan

anyss said...

Assalamualaikum,
Fuhhhhh makan2nya....

rinduan citarasa said...

IM.
andai ayu dekat dgn teratak IM.. pasti ayu terjah.
malangnya rezeki ayu ibarat.. kais pagi makan pagi.

tidak niaga. tiadalah aliran masuk u makan kami skluarga

rinduan citarasa said...

waalaikumusalam

acik. ayu bt group dlm perisian hp u ada whatapss. tu y pkembangan ttg jelajah dipantau bsama geng blogger selatan

rinduan citarasa said...

JS... jommmm join

rinduan citarasa said...

waalaikumusalam..
daku xputus2 ingatkan blogger akuzle ttg asam pedas..
snap dan tayang pada anyss

hhahhhahaha.

rinduan citarasa said...

syukur..

kami sentiasa nantikan.

ada jodoh. kita bt betul2. jelajah dan pi ke teratak mereka ya

azieazah said...

Seronoknya! Bila nak mai KL plak!

*pppssstttt nampak Umai pakai serba Purple ya! cute!

Suejoshua said...

Tak dpt join la...daku pergi bercoti..

citarasa rinduan said...

opkossss kak Azie.

umai sepertimu.. peminat puple

insyallah.. ayu pun teringin nak bsua shbat di kl

citarasa rinduan said...

daku terkilan..
kak xjoin.
tapi faham kak sedang bcuti dgn family

JunAina said...

Akak jelez 1000x! Uwaaa...

citarasa rinduan said...

syutttttt..

ayu pujuk dgn gula lolipop ya

Oh Oeya said...

Alhamdulillah.. Dapat Oeya bersama.. Terima kasih Ayu.
Sangat sedap mi bandung dan masakan Ayu. Teringat2 lagi.
Moga bertemu lagi semua :)