CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 11, 2012

Terpaku daku...


~  The Beginning  ~

Sweetnya bila memandang telatah sicomel dalam header blog tersebut.. Aduh.. kalau si anak secute macam itu, opkoslah si ibuayahnya lagi cute, kannnn....

Jom kekawan, kita beri semangat buat blog baru itu untuk berblogging... (macam biasa lah, pi klik gambar kat atas nun)

PS: ada entry khas buat daku pulak tu, wahhh!!! terima kasih ya... daku bukan sahaja terharu, malah terpaku tak boleh nak kata apa dahhhh..

12 ulasan:

abah khalisha said...

kanak-kanak yg ceria

Kakcik Nur said...

Selamat pagi Ayu. :)

*SiRibenMerah said...

morning sis :)

Sunah Sakura said...

comeynya yang bertelefon tu...hehe

citarasa rinduan said...

ibu dia pun sempoi dan peramah.. i like

citarasa rinduan said...

selamat pagi kakcik sayang...
moga dikau sihat2 shj

citarasa rinduan said...

morning sayang

citarasa rinduan said...

kannn... secomel ibunya tau sunah

Daddy Ziyyad said...

Ibunya kata best makan ikan keli kat kedai Ayu....Ikan keli masak apa?

Ratu Hatiku said...

hehehe..igtkan anak Ayu tadi....

citarasa rinduan said...

doktor faiz..

kadangkala saya masak pecal lemak. kadangakala bersambal/bercili.. kala lauk dh banyak saya goreng gitu jer.

citarasa rinduan said...

hehhehe.
anak ayu Umairah.. In Shaa Allah.. mmg hajat sejak kawin nak anak... ramai2