CITARASA RINDUAN

Saturday, December 1, 2012

Dimanakan blogger Zakie?


Salah seorang blogger Johor yang ingin ditemui oleh blogger KL sudah semestinya blogger KakZakie, blogger yang amat lemah lembut, rajin singgah ke blog kita-kita Aje, dan semestinya seorang blogger yang sangat dekat dihati...

Kalau korang terro, carilah sendiri dimanakan blogger KakZakie pada kedua-dua gambar dibawah?

( Kredit to blogger Oh Oeya)

(kredit to blogger Nur Nba)

PS: Hadiah?? ada!!

7 ulasan:

Acik Erna said...

Assalam Ayu..kakzakie kan pemalu..tak kisah tak mau bergambar atau tunjuk gambar..janji dapat jumpa kakzakie sudah cukup puas hati kan ayu..acik pun teringin nak jumpa

azieazah said...

Tak berani nak teka (malas nak teka pun iya juga), sebab tak pernah tengok, tak pernah nampak di mana blog pun (yg ada pun siap bertutup muka).

Tak kisah lah. Asal sudi ditemui. Kenalah respect pendirian seseorang.

Tumpang gumbira dengan gathering blogger KL–Johor hari ini!

Nanti tunjuk gambar banyak-banyak yaaa....!

gadisBunga™ said...

kalaulah boleh kuputarkan masa...hahaha!

teratak hati said...

Nak teka boleh??hehe..kak zakie kelakar la..pandai main sorok2..:)

Kakcik Nur said...

Macam tahu je.. Tapi takpelah... :)

akuzle ayu said...

akak pon tak dapat nk teka...har3

*SiRibenMerah said...

dia berada di depan saya saja.. hahahahaha