CITARASA RINDUAN

Sunday, December 2, 2012

Rahsia yang tak akan terbongkar!


Saya 'hantu' kepada gambar diatas, saya cepat2 snap bahan bukti sebelum saya buang seberapa jauh yang boleh.

Motif entry ditaip??..
En Zalie tak boleh makan durian. Jadi, saya curi2 makan apabila beliau solat maghrib..
Hahhaahahahh

ps:
Agak2 kalian bau mulut atau 'kentut' boleh menyimpan rahsia saya kah?..
Tolong!!!

16 ulasan:

teratak hati said...

Hehe..kesian en zali tak blh mkn..

teratak hati said...

Hehe..kesian en zali tak blh mkn..

teratak hati said...

Hehe..kesian en zali tak blh mkn..

Acik Erna said...

Assalam ayu.sian en.zalie.sem$patke nak hilangkan bau tu ayu.waktu maghrib kan singkat he he

citarasa rinduan said...

hehehehe..
amboiii. adikku Salina.. 3 komen terus diberikan..
hehheheheh

kasihan kan?

citarasa rinduan said...

waalaikumusalam.

acik. ayu dok mandi minyak wangiiii

Nur-nba said...

Sian En Zalie.. Cover2 jangan sampai rahsia terbongkar.. hehe

anyss said...

Assalamualaikum,
Hummmmmm kesian en zalie kan...bau je disimpan isteri tercayang huhuhu

citarasa rinduan said...

nur.
hahahahah..
dr tadi daku elak..

mujur mmg ramai planggan. sooo.. i duduk dapur lagi.

lewat malam? tak tidur sekatillah jawabnya

citarasa rinduan said...

waalaikumusalam

daku ngidam durian. namun ku tahan2 nafsuuu kuu

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

nanti uk uk bau deghoyan!! hahaha

citarasa rinduan said...

kak..

waka..wakakaa

insan marhaen said...

IM pun, bila teringin sesuatu, IM curi-curi makan di kedai. ajak ibu_suri, dia tak mau..

citarasa rinduan said...

hahaha..

samalah kita IM.

Kesuma Angsana said...

Ha Ha KA pown x makan doyan ni !

aDisH.sHidA said...

shida pun hantu durian utk tahun nie....kihkih