CITARASA RINDUAN

Tuesday, December 4, 2012

Silalah percaya!



Sebelum, biskut kuaci masih penuh dalam bekasnya.


Selepas?

Sambil kunyah biskut kuaci tu, aku buat kerja yang mengunakkan stamina kerajinan yang tinggi... ( kerja tak siap jugak)

Tujuan entry ditaip?
Nak mebuktikan pada korang, wajib dah aku ke gymkan

.

44 ulasan:

Mama Vogue said...

Salam kenal dari mamamvogue :)

Amboi, mujur tak termasuk ikan bilis tu dlm mulut sekali..hihi.

Huda said...

makan biskut kuaci tu boleh menggemukkan ke? hehe

gadisBunga™ said...

sampai abis. hebat!!!

dwaty said...

kekekekeke.....

faraherda.razalan said...

Adoi! Mane de gemuk ponn!

abah khalisha said...

Terbaik..memang ngap je keje ni

aDisH.sHidA said...

shida x pandai makan kuaci..huhu

Daddy Ziyyad said...

aduh! saya paling tak suka nak kopek ikan bilis! haha

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

biskut dah habis dulu, ngelat!! haha

Rozita said...

memang perlu tenanga lebih kerja tu ayu...ala balang tu kecik je kan? lagipun benda sedap camtu kalau tak buat keja sambil makan pun boleh abis...

anyss said...

Assalamualaikum,
Fuhhhhhh blm cukup mantap lagi alasan tu ;)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Sedap benar lah kuaci tu sehingga habis di ngap ayu... :D

JunAina said...

Haishhhh...Ayu aktif gerak sana sini cam akak ni lain le duduk je kat kerusi empuk nih. Berat badan mencapai 60kg sudah...tiba2 rasa nak walking tiap2 hari!

Acik Erna said...

assalam ayu..dah tentu sedap sangat biskut tu..cer citer ayu beli kat mana..acik nak beli jugak

munna80 said...

sedaplah tu.....klu tak takkan cepat habis

Nur-nba said...

Ayu.. ni bukan bepang kacang ke?.. Sedap tu..

Kakzakie said...

Kalau nak ke gym sebelah Stemboat Melayu itu ada - inform kakak kalau nak pergi boleh sama-sama kurus hahaha....

ibuintan said...

takat sebalang kecil tu lom gemuk lagi Ayu

akak paling suka kopek ikan bilis

Afasz said...

pelik tak makan ikan bilis mentah. en suami makan je :d

Cik Ecah said...

k.ayu...terliur tgk biskut kuaci akak tuhhhh huhuhu

Munnafendy said...

dlu kecik2 kalo tlg mak kopek ikan bilis, satu masuk mangkuk, satu masuk mulut..dua masuk mangkuk..dua masuk mulut..hahahaah tp tu dulu laaaaa...skg xbuat dah!

Mas said...

hahahaha...
bukan senang nak kopek ikan bilis tu..
mas kopek ikan bilis rm5 pun nak dekat sejam...kikikiki

citarasa rinduan said...

waalaikumusalam mama.

salam perkenalan..
itulahkan. Kalau dulu2 ayu mmg ratah mentah2.
hahah

citarasa rinduan said...

Huda..
waka..waka...

masalahnya itu tgh buat kerja. kalau tak ada kerja?

nasi 2 piring. huhu

citarasa rinduan said...

kannnnnn...
hahahaa

citarasa rinduan said...

wawaaaaaaa..
nak nangis

citarasa rinduan said...

fara..
sehari ayu makan banyak kali..
percayalah

citarasa rinduan said...

hahahhahaha..

percayalah abah

citarasa rinduan said...

shida..
makin mengenali kamu..
ku banyak tahu kesukaan dan ketidaksukaanmu.

citarasa rinduan said...

daddy..
kerajinan kena lebih tau

citarasa rinduan said...

hahahaha..
adik kak yus dah macam belon

citarasa rinduan said...

ita...lebih sedap lebih banyak masuk mulot.
hehhe

citarasa rinduan said...

waalaikumusalam...
horeyyyy

ayu skip gym lagilah

citarasa rinduan said...

nur Hayati

sedap,rangupp.. tu yang menghadap biskut lebih dari buat kerja

citarasa rinduan said...

60? kurus tuuuu

citarasa rinduan said...

acik:
ayu beli online dr member..
dia kata dari perak

citarasa rinduan said...

sangat sedapppppppp..

pandai munna

citarasa rinduan said...

nur:
bukan.. ini kuaci..
mmg sedap

citarasa rinduan said...

wahhh..
ada geng.. okey2.. nanti ayu calling2

citarasa rinduan said...

ibuintan..
ayu upah kak ajerlah y kopek ikan bilis

citarasa rinduan said...

afasz:
masa kecik2 mmg peberat ayu

xpelik

citarasa rinduan said...

Ecah..
sorry mak buyong...

citarasa rinduan said...

munna:
orang kata kalau asyik makan ikan bilis mentah kalau pompuan kn keputihan..

takut kan

citarasa rinduan said...

mas..
kita genggg