CITARASA RINDUAN

Thursday, March 4, 2010

aku yang sentiasa bertuah

alhamdullilah, pada hari selasa aku berpeluang mengikuti mesyuarat agong KEMAS f sungai sayong, jam 2.30 petang aku menghadirkan diri untuk berkongsi pandangan dan maklumat tentang KEMAS..

terima kasih pihak penganjur yang memberi peluang aku membuka mata tentang cara pembelajaran anak-anak..
pada aku anak2x ke sekolah untuk belajar, menyanyi dan bermain...
namun, baru aku faham keistimewaan dan tujuan KEMAS tertubuh




cabutan nombor bertuah yang aku perolehi, aku nie di kira bertuah...
acapkali aku sering mendapat nombor bertuah...agaknya memang aku bertuah

teringat zaman kanak2 apabila aku join pertandingan kira kacang, kira biji betik atau lain2x selalunya pasti aku menang, tak kisah lah nombor berapa pun yang pasti aku happy

hingga sekarang aku pasti sekiranya ada cabutan bertuah, nomborku naik...walaupun barang2x yang aku terima tak seberapa mahal...tapi itulah kenyataan yang paling mengembirakan.. sehingga kawan2x aku kata `tak ada orang lain yang menang, asyik muka kau jer`....alahai nak buat macamana dah tuah aku...dah bukan tuah kau....
redha jer lah kawan.....





peserta PEREMPAUN yang paling rajin mengikuti mesyuarat...nampak gayanya kaum LELAKI lebih suka buat apa yer? TIDO?...LEPAK KAT WARUNG?, susah nak nampak depa join mesyuarat

bagi aku pelbagai manfaat yang diperolehi antaranya:=
  1. dapat mengenali lebih dekat dengan guru2x dan ibu2 pelajar
  2. PELBAGAI manfaat yang diperolehi terutama
  3. dapat berkomunikasi dengan lebih dekat antara pihak KEMAS, GURU dan lain2x
  4. setelah aku mendengar ceramah daripada pihak KEMAS barulah aku tahu GPW salah satu dari pertubuhan KEMAS di buat, selain mendatangkan duit kocek kepada ibu tunggal, pelbagai aktiviti turut di perolehi..antaranya hasil kerepek, hasil makanan, anyaman, dan lain2

ceramah daripada pihak KEMAS bandar tenggara


khusus sungguh kak ila mendengar ceramah, maklumlah anak ramai... semua hantar KEMAS, selain murah, jimat, waktu pembelajaran juga konsisten

1 ulasan:

Wanita Itu said...

tahniah kak menang kontest ben :)