CITARASA RINDUAN

Tuesday, March 9, 2010

saat melepaskan penat......



sesudah semua urusan pinggan mangkuk dipunggah ke pemilik asal
sesudah barang2x sewa dipulangkan, termasuklah pelamin dan hiasan bilik pengantin
aku dah boleh tarik nafas.......

nak masak, confirm badan dah penat...
angkat barang, punggah barang....
alahai.....

aku buat rancangan nak ajak semua pekerja..termasuklah ayah dan ibu mertua
makan diluar.......
kali nie, aku pilih lokasi kedai makan di AGRO KULAI, bersebelahan stesen petronas..
sambil2x makan bolehlah kami layan menyanyi....


korang layan jerlah gambar2x yang sempat aku rakamkan....
kalau nak ikutkan macam2x makanan yang aku pilih,
semoga berkat malam ini, pekerja aku merasa gembira walaupun sudah 3 hari membuang tenaga melancarkan majlis perkahwinan adik

kalau ikutkan lagu yang disampaikan oleh mereka sumbang -mambang
sampai si umairah tutup telinga........
aku buat dono jerlah........
alahai.........





wow........depa tengah pilih lagu tu........... berjam2x gak aku menunggu, dari jam 8malam sehingga 11 malam kami disitu.....


terima kasih daun keladi kepada ayah dan hubby yang belanjer makan malam ini..
aku main order jer sampai tak perasan bil dah rm 200.00
alahai.....................
(berapa banyak alahai entah aku nie)
hehheheheh.....

0 ulasan: