CITARASA RINDUAN

Wednesday, March 31, 2010

TERBABAS

Apa kena agaknya dengan aku pagi nie, bukan je lambat bangun..subuh pun kantoi,...alahai...nasib mmg tak leh solat...(alasan pompuan nie, tapi mmg betul dah...) , jogging pun tidak..

Asalnya aku dah bangun jam 5pagi..si umai minta susu..lepas tu..rancang nak siapakan paking paste bandung..ada 5 order dari sahabat-sahabat di kedah nun.perak nun, kajang nun, dan rawang nun..dan jb marilah....tapi.kalau dah sejuk je..mata pun mau tutup balik..kepala pun dah pikir tilam king koil ku yang empuk tu jer...so apa lagi terbabas ler pagi nie...

Bila sedar2 jer dah kul 7 setengah pagi...apa lagi...umai nak kesekolah, bajunya aku lum gosok...alahai.............Wahai ibu Ayu!...jangan diulang lagi perbuatan tu..malu kat umai...So, pagi nie aku terkejar-kejar buat semua aktiviti harian, nasib ada adik yang rajin membasuh baju...Thanks adik...sayang kau.....

okeylah nak pi pejabat pos nie, tahniah utk adik yang nak konvo bulan mei nanti...aku bantu beli wang pos dulu ya.....

1 ulasan:

lana leopard said...

Ala… ciannya kt Umai… Nsb belum sekolah betul lg… hehe Aidil biasa gak terbabas ni. Pastu pelagi cam lipas kudung ler di buatnya. Hehehe…