CITARASA RINDUAN

Saturday, March 13, 2010

terkena aku

selamat pagi
itulah ucapan yang sesuai untuk entry malam ni
aku betul2x mengantuk sampai tak sedar apa yang terjadi

nak ikutkan memang lepas jogging petang tadi, aku ikut suami ke kulai untuk membeli barang2x motor
selepas tu aku singgah ke kedai pekena yong tau fu di AGRO KULAI

yang buatkan aku terlena mungkin kepenatan
atau kekenyangan

sedar2x suamiku kejutkan aku
aku dah mamai, dalam fikiran cepatnya waktu beredar, terus masuk ke bilik mandi untuk bersiap sambil tunggu azan subuh

sedang aku mandi boleh lagi aku terpikir menu apa nak masak untuk tengahari (untuk dijual)
sedangkan siap sahaja aku berpakaian lengkap
umai dan suami berkata

`IBU NAK PERGI MANA?.....`

aku tenung mereka anak beranak

`KE KEDAILAH, MACAM BIASA....`

mereka ketawa sampai sakit perut, aku terkebil2x

lah.............rupanya baru lepas isyak........(malam ler weii.....)
patutlah aku rasa lain benor......

terus aku tukar baju ganti baju tidur.....
wawawawaw
alahai.......

2 ulasan:

lana leopard said...

Ayu.... nape jd smp mcm ni... hehehehe... klakar tul lah....

Mat Gebu said...

Hahahaha...adoii...sah2 leer otak tu dah ditune untuk bekerja..tu pasal tak hingat lain dahh...