CITARASA RINDUAN

Monday, March 15, 2010

ENCHANTED

KERANA UMAIRAH, selepas solat aku layan cerita ini di saluran DISN saluran 615
cerita yang amat menghiburkan..
penuh dengan pengalaman yang amat mengasyikkan

walaupun kisah awal bermula dengan kartun,akhirnya dihidangkan dengan kisah reality kehidupan seorang puteri yang akan berkawin namun, disumpah dengan ahli sihir sehingga bertukar rupa menjadi manusia.
tercampak ke dunia yang amat asing........

marilah sama2x kita menontonya



4 ulasan:

aJa said...

hmmm...biasalah cerita dongeng asyik dengan happy ending story...

namun selalunya kenyataan hidup tak seindah novel mahupun cerita dongeng yang direka....

hidup adalah realiti yang perlu kita lalui hari demi hari...pahit getir suka duka semuanya bersatu dalam wayang dunia yang mana kita adalah pelakonnya...

Wanita Itu said...

mmg sangat best.. dulu bawak satu family gi tgk wayang citer ni hehehe..

Mat Gebu said...

Kadang2kan saya terfikir, kenapa lah saya sendiri susah sangat nak tgk2 filem (kecuali cerita2 P.Ralee) atau movie...kalau tgk pun rasa "montot" tu panass jee, tak tenteram...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kak aja.......ayu memang tak layan cerita di tv..tapi malam nie special mood kot....tu yg ralit ttg citer dongeng nie

wanita..........tahun berapa movies nie eik?

mat gebu....alahai.......ayu dh lama tak menonton tv..lepas jogging. umai mengamuk nak main playground, ayu pening tu y buka saluran 615.....dia pun berminat dengan jalan ceritanya...

layan jer lah..hehehehe